Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 13:05
Beste,

Ik hoop dat mijn topic op de juiste plaats staat ,anders mijn excuus.

Ik heb een Pc kunnen op de kop tikken (alléé uit container park ) nl met eenmoederboard een ASUS P4S800-MX SE met 2Gb een DVD r/w CD R:W. dat toestel werkt nog echt prima . Maar ik zou het willen formateren en opnieuw windows XP op plaatsen en software plaatsen volgens mijn toepassingen .
Nu dat moderbord heeft VGA en Sound onboard . Ik zou als ik formateer een video kaard in het AGP slot steken om verder beeld te hebben anders is dit verdwenen ..Achteraf zou ik alles terug onbord wiillen .
Maar nu mijn vraag wie kan mij helpen aan de software VGA onboard en de sound onboard .
Of en goeie tip waar ik het kan downloaden ,heb al gezocht maar welke is nu net de goeie of heeft er iemand de software terbeschikking die ik misschien kan overnemen
Toch al bedankt iedereen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom zou je een losse kaart installeren om die er vervolgens weer uit te halen? Gebruik gewoon de IGP tijdens het herinstalleren, dat werkt geowon hoor.

Het is een Asusbord.... is het raar om aan te raden eens op de Asussite te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 13:05
Beste,

Bedankt voor de snelle reaktie.Heb al eens gekeken naar de site en het is prima
Had zelf al eens gekeken , maar niets was echt bruikbaar .
Dank zei jouw tip moet het lukken .
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Niets bruikbaar op de site van de fabrikant maar wel prima... :?

Nog even los van dergelijke tegenstrijdighedne, als je de moeite niet neemt om ons te vertellen exact waar je gekeken hebt, wat je vond (links!) en waarom dat "niet echt bruikbaar" zou zijn, kunnen wij je niet helpen.

Verder kun je ook gewoon kijken wat voor chips op je moederbord zitten en daar de drivers voor zoeken op de sites van de chipfabrikanten.

Wegens onduidelijkheid - ook een vorm van gebrek aan inzet - dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.