Hallo mensen, na aanleiding van de BBG van van september jongstleden heb ik een aantal onderdelen gekocht en een PC samengesteld. Ik draai Windows XP, simpel een meestal zonder storingen. Maar sinds ik de stekker van de PC in het stopcontact heb gestoken loop ik tegen problemen aan. Windows XP sp3 heb ik zonder problemen kunnen installeren, maar bij de installatie van de drivers van het moederbord ging het mis; de 3.5 net framework bestanden van Microsoft kunnen om een of andere reden niet geïnstalleerd worden. Ook de installatie van de drivers voor de video kaart loopt tegen enkele errors aan. Toch werkt windows gewoon, totdat ik Mozilla opstart en een dumpert filmpje afspeel, of een programma installeer, dan stopt XP in een fractie van een seconde, er flitst een blauw scherm voorbij met wat programmeertaal en de computer start opnieuw op.
De hardware: MOBO: Gigabyte 870A-UD3, Processor: AMD X4 955 3.2Ghz, Geheugen GeIL 4GB, videokaart Sapphire HD 5450 1GB DDR3 PCIE HDMI, HD: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ. 1TB
Heeft iemand een suggestie wat ik het beste kan doen?
De hardware: MOBO: Gigabyte 870A-UD3, Processor: AMD X4 955 3.2Ghz, Geheugen GeIL 4GB, videokaart Sapphire HD 5450 1GB DDR3 PCIE HDMI, HD: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ. 1TB
Heeft iemand een suggestie wat ik het beste kan doen?