Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385761

Topicstarter
Hallo,

Als we in de huiskamer digitale tv willen gaan ontvangen met decoder en bijbehorende smartcard, en ik wil boven ook een tv neer zetten met decoder en smartcard.
Kan ik dan op beide tv's bijv. het Film 1 pakket ontvangen, of moet ik dit pakket dan 2 x per maand betalen?

Edit: We willen ons gaan aansluiten bij Ziggo alles in 1

Mvg,
Thijs

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 385761 op 02-12-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:18

SeatRider

Hips don't lie

Anoniem: 385761 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:19:
Hallo,

Als we in de huiskamer digitale tv willen gaan ontvangen met decoder en bijbehorende smartcard, en ik wil boven ook een tv neer zetten met decoder en smartcard.
Kan ik dan op beide tv's bijv. het Film 1 pakket ontvangen, of moet ik dit pakket dan 2 x per maand betalen?

Edit: We willen ons gaan aansluiten bij Ziggo alles in 1

Mvg,
Thijs
Dat hangt van de aanbieder af. Vraag het hen.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35978

.

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 35978 op 29-07-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-05 21:27
Nee in principe is het zo, dat wanneer je een 2e + een eventuele 3e (max) extra smartcard aanvraagt, ontvangen deze kaarten allemaal hetzelfde pakket als wat je op kaart 1 ontvangt.

Na het lezen van je edit gelukkig, wij hebben namelijk precies hetzelfde en betalen geen cent extra hiervoor. ;)

DUS, het kan prima wat jij wilt, zonder 2x te hoeven betalen.

[ Voor 13% gewijzigd door beunhaasbaas op 02-12-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385761

Topicstarter
Oké bedankt!
En aan de andere posters: Door jullie supersnelle reacties kom je hier vaak sneller aan een fatsoenlijk antwoord dan als je de kabelboer gaat bellen, die je vaak ook nog wat wijs maken en meteen van alles aan proberen te smeren (en ik haat telefonische keuzemenu's en wachttijden)