Kane & Lynch duiken op in Tomb Raider

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
nieuws: Kane & Lynch duiken op in Tomb Raider

Het gaat hier om de titel. Ze duiken helemaal niet op in Tomb Raider, ze duiden op in Lara Croft and the Guardian of Light. Tomb Raider is een compleet andere serie.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
Zo zou je het kunnen zien, maar ik ben het toch niet geheel met je eens. Lara Croft and the Guardian of Light is overduidelijk een ander spel dan de voorgaande games met Lara Croft in de hoofdrol, maar wat mij betreft maken ze allemaal deel uit van dezelfde serie. Het is maar wat je definitie van een serie is...

Maakt het schietspel Command & Conquer: Renegade onderdeel uit van de verder strategische Command & Conquer-serie? Wat mij betreft wel.

Bovendien zou 'Kane & Lynch duiken op in Lara Croft' ook een wat merkwaardige titel vormen ;-) 'Kane & Lynch duiken op in Lara Croft and the Guardian of Light' past niet op één regel...

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Het is maar wat je definitie van een serie is...
Zullen we de definitie van Square Enix maar aanhouden dan?
Guardian of Light is not part of the main Tomb Raider brand, instead it is intended to start a new series simply titled, "Lara Croft". Brand director Karl Stewart said, "When Underworld was finished, that was an end to the trilogy, and kind of the end of a whole era for us. We took a step back as a studio and spent a couple of months experimenting, trying to make a decision on how to go forward"
Lara Croft en Tomb Raider zijn gewoon twee compleet verschillende series. Je zegt toch ook niet dat je Bowser kunt besturen in Super Mario Bros (terwijl je eigenlijk Mario Cart bedoelt)?
Maakt het schietspel Command & Conquer: Renegade onderdeel uit van de verder strategische Command & Conquer-serie? Wat mij betreft wel.
Klopt, daarom staat er ook C&C voor.
Bovendien zou 'Kane & Lynch duiken op in Lara Croft' ook een wat merkwaardige titel vormen ;-) 'Kane & Lynch duiken op in Lara Croft and the Guardian of Light' past niet op één regel...
Oh ja, en dus kiezen we maar een andere serie zodat het wel klinkt. 't Is niet alsof de titel de lading van het artikel moet dekken oid 8)7

Voorstel:
Kane & Lynch duiken op in Lara Croft game/serie.
Kany & Lynch duiken op in LCGoL.

"Tomb Raider" is gewoon misleidend. En no offense, maar jouw persoonlijke mening doet daar helemaal niets aan af. Lara Croft is gewoon geen Tomb Raider, ookal featuren ze dezelfde main character. Dit is duidelijk door SE en CrystalD naar de media gecommuniceerd.

[ Voor 79% gewijzigd door .oisyn op 02-12-2010 16:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

Paul en ik hadden hier op IRC een kleine discussie over. Uiteindelijk zijn we in samenspraak met de hoofdredacteur tot de inmiddels doorgevoerde aanpassing gekomen.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
d:)b