OK, ik werd vandaag door een niet nader te noemen tweaker op ICQ benaderd over mijn signature: een proc op -10 graden celcius... Kan iemand hem (na de chat te hebben gelezen) effe uitleggen dat je een proc echt wel op -10 kunt krijgen?
Euhm, als hij op het verkeerde forum staat, wil iemand hem dan verplaatsen????: (5:29 PM) is jouw proc bevroren?
René: (5:29 PM) hoe bedoel je?
???: (5:29 PM) staat in je sign op tweakers
René: (5:29 PM) Oh zo... Ja, -10 ja
René: (5:30 PM) Hoezo?
???: (5:30 PM) -10 graden?
René: (5:30 PM) celcius ja...
???: (5:30 PM) ? hoe flik je dat? daar kan een proc toch nie ttegen
René: (5:30 PM) In de core he? Daarbuiten waarschijnlijk kouder
???: (5:30 PM) tuurlijk
René: (5:30 PM) Hoezo? Niets gelezen over stikstof koeling enzo?
René: (5:31 PM) Ja, een intel heeft toch zo'n thermal diode erin zitten? In de core ingebakken... Klopt echt hoor
???: (5:31 PM) kewl.. heeft een amd dat niet
René: (5:31 PM) Met stikstofkoeling kom je nog veel lager, zoals ome Tom heeft gedaan met dat overclockte dual athlon systeem
René: (5:32 PM) Tja... Niet de reden dat ik voor Intel ging hoor...
???: (5:32 PM) wat was dat dan?
René: (5:32 PM) dual athlon TBird 1200@1600 met vapochill ofzo... Was een week of 4 geleden nieuws op T-net.
???: (5:32 PM) ?
René: (5:33 PM) of bedoelde je de reden dat ik voor intel ging
???: (5:33 PM) ja
René: (5:33 PM) dat was vanwege de goede ervaringen en de stabiliteitsproblemen die een huisgenoot van me had met een AMD... Nu zou ik niet weten welke ik zou kopen ...
???: (5:34 PM) ik heb nog nooit van iemand gehoord dat een amd stabiliteits problemen had
René: (5:34 PM) Lees je de topics wel eens in het diehard OC-forum en het hardware-forum?
???: (5:34 PM) altjid
René: (5:35 PM) Dat meen je niet? En geen probleemtopics gezien?????
???: (5:35 PM) nee
???: (5:36 PM) ff kieken
???: (5:38 PM) daar word amd toch echt beter uitgemaakt hoor
René: (5:39 PM) Nou, de laatste tijd is er qua drivers echt een hoop verbeterd, maar als je mijn laatste URL leest zie je dat er iemand was die 4 AMD systeempjes had en toen een Intel, die intel was stabieler...
???: (5:39 PM) ja das wel waar
René: (5:39 PM) Maar laten we nou niet gaan discussieren welk merk beter is...
???: (5:39 PM) nee
René: (5:40 PM) Geloof je mijn -10 graden nog niet of wel?
???: (5:40 PM) eigenlijk niet
René: (5:40 PM) Maakt niet uit, moet je IRBaboon op GoT maar eens vragen... Met waterkoeling en een flinke peltier kom je een heel eind hoor...
???: (5:41 PM) maar je proc kan toch niet vriezen?
René: (5:41 PM) wat nou vriezen??? Een proc is bij kamertemperatuur vaste stof ! Die bevriest idd niet, als je hem maar goed afdekt om condensatie tegen te gaan!!!
???: (5:42 PM) je zegt net dat het in je core -10 was
René: (5:42 PM) Een proc is geen water ofzo?
René: (5:42 PM) Ja, en wat heeft dat met vriezen te maken???
???: (5:42 PM) en vaste stof kan ook bevriezen
René: (5:43 PM) Een vaste stof IS al bevroren... Bevriezen is het "stol"-proces... Van vloeistof naar vaste stof... Dat jij er nou het smeltpunt van water aan hangt???
???: (5:43 PM) eh ja
René: (5:44 PM) OK, is het nou duidelijk?
???: (5:44 PM) jahoor.. neem me kwalijk ik ben pas 14
René: (5:44 PM) Weet je wat, ik begin er wel een topic over in de SG, ok?
???: (5:44 PM) k
René: (5:44 PM) Lees maar eens na...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards