Toon posts:

Specifieke HD5670 low profile kaart gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers.

zoek me al dagen rot naar een specifieke kaart:

SAPPHIRE HD5670 512MB GDDR5 Low Profile : 11168-23-20G
http://www.sapphiretech.c.../?leg=&psn=000101&pid=966
Afbeeldingslocatie: http://us.sapphiretech.com/gm/images/product/gallery/0966/966_20101108_6078.jpg

Maar hij is in nederland nergens te krijgen? de grote web shops gebeld maar kunnen hem ook niet bestellen..
weet iemand hier een adres voor de sapphire kaart?
alternatief is een duitse webshop die wel levert maar heb liever de kaart uit NL met garantie.
Zover ik weet is de HD5670 de snelste low profile kaart die er is zonder dat hij extra voeding nodig heeft.
Of vergis ik mij daar ook in?
Heb nu een GT320 kaart maar deze HD5670 is 2x sneller als niet meer is.

Weet dat er een alternatief is maar die is helemaal slecht leverbaar en heeft niet de low profile beugels.
MSI R5670-PD512 : R5670-PD512

Graag vraag ik wat hulp in van de mede GOT gangers.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2010 12:09 ]

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:00

Nikeo

Jawelles

Tsja, het is het een of het ander. Ik had hem gewoon in Duitsland besteld als ik hem zo graag wou hebben. Wat zal zo'n kaart helemaal kosten? 100 euro?

Is het geen optie om bijv. een low profile 5750 te nemen en die te voeden met een molex-->6pins vga converter? Zulke oplossingen heb ik genoeg gezien

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom niet gewoon uit Duitsland halen? In Duitsland heb je ook gewoon garantie hoor.

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:43
Voor zover te zien nergens in Nederland verkrijgbaar helaas. Of uit duitsland halen, of uit nederland een 5570 of lager halen. je kunt ook wachten op de 6670, misschien dat die wel met een low-profile kaart komt.

Verwijderd

Topicstarter
5570 is helaas echt een stuk slechter dan de 5670 kaart.
als ik de reviews moet geloven.
maar ik ga hem denk ik toch in duitsland bestellen voor 80 euro, zit niet veel andere keuze op.
alleen mocht ik garantie willen moet ik de kaart weer naar duitsland sturen, makkelijker een verkoop punt in nederland te hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2010 13:56 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:56

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:54:
5570 is helaas echt een stuk slechter dan de 5670 kaart.
als ik de reviews moet geloven.
maar ik ga hem denk ik toch in duitsland bestellen voor 80 euro, zit niet veel andere keuze op.
alleen mocht ik garantie willen moet ik de kaart weer naar duitsland sturen, makkelijker een verkoop punt in nederland te hebben.
Of je stuurt hem gewoon direct naar sapphire..? Net zo simpel, gewoon RMA/Garantie aanvragen, formuliertje invullen en opsturen :) . Kost je net zoveel als dat jij je pakketje naar een Webshop in NL of naar Deutchland gaat sturen.

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 02-12-2010 13:59 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:54:
Want die moet je naar een ander post kantoor brengen :?

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:58:
[...]

Want die moet je naar een ander post kantoor brengen :?
tis al opgelost, salland gaat hem bestellen voor mij :)
waar ik zelf bang voor ben met spullen uit buitenland dat het eeuwen gaat duren voor rma procedure vandaar dat ik liever het uit nl wil hebben.
Pagina: 1