Koptelefoon voor PlayStation 3

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07 20:10
Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb een playstation 3. Voor al die mooie games die er zijn wil je natuurlijk het geluid lekker hard kunnen hebben. Helaas kan het niet altijd vanwege anderen in de omgeving.

Wat ik eigenlijk zoek is een koptelefoon voor de ps3. Dus niet een headset (zoiets heb ik al) maar ik zoek echt een koptelefoon waarbij het geluid van de game op je oren komt.

Draad of geen draad vind ik niet zo belangrijk, microfoon ook niet.

Ik zoek iets voor een prijs van ongeveer tot de €70,-

Groeten Ralph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Heb je Google of je lokale computerboer al geprobeerd? Er is genoeg op de markt en het is vrij simpel om uit te zoeken wat voor jou de beste optie is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07 20:10
ik heb gisteren lang gezocht alleen bij alles wat ik vind gaat het om een headset voor spraak en chat, en degene die ik dan wel vind zijn allemaal zo'n 250 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Van users verwachten we dat ze inzet tonen en zich actief opstellen wanneer ze met een vraag of probleem komen. Dit houdt in zelf eerst zoeken of proberen uit te vinden wat het probleem zou kunnen zijn. Dit is hier totaal niet aan de orde dus ik gooi hem dicht. Lees eens Het algemeen beleid #quickstart en probeer het na je eigen zoekwerk nog eens.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.