Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kunnen jullie mij verder helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen / experts,

Ik ben sinds kort begonnen met het maken van een website echter weet ik niet of ik op de juiste weg ben. Hij is nog niet echt online, hoewel deze al wel te bezoeken in op *snip*

Ik heb me verdiept in de opbouw, zoals meta tags, discription etc. maar nu wil ik graag weten of ik het begrepen heb en dus goed op weg ben.
Zouden jullie mij de nodige terug koppeling kunnen geven?

PS zodra de site correct is krijgt hij een goede URL

Alvast bedankt

groetjes,

Nick

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 01-12-2010 22:04 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We doen hier niet aan sitechecks ;)

Om dan toch nog wat zinnigs te zeggen: Verdiep je in semantiek (je hebt diveritus; alles is een div) en dingen als "<h3 class="h2">" en "<h3 class="module h1" >" zijn nogal...euh...verwarrend at least. En wat is het nut van constructies als deze: "<body id="body" class="">" :?

En ik zie dat je nieuw bent hier; in dat geval wil je waarschijnlijk even onze Quickstart lezen. Desondanks het slotje toch van harte welkom op GoT en ik had graag iets leuks in m'n schoen i.p.v. een roe zoals afgelopen week :( Maar dat zit er zeker niet meer in nu? :P

[ Voor 93% gewijzigd door RobIII op 01-12-2010 22:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.