Hey Tweakers.
Ik zit met een probleem, voor mij een zwaar probleem zelfs.
Op mijn computer (in elkaar gezet door 'n vriend zo'n 6 jaar geleden) heb ik aan de voorkant een USB 2.0 ingang zitten en aan de achterkant nog eens 4.
Maar ik heb het idee dat er een bug of iets dergelijks in de USB ingang van de voorkant?!
Want iedere keer als ik een apparaat erop aansluit, gebeurt er 'niks'.. Nou, prima, kan ik mee leven; heb er tenslotte nog 4 aan de achterkant..
Maar als ik dan vervolgens hem aan de achterkant aansluit; wordt dat apparaat niet meer herkend, terwijl dat wel het geval was ervoor!
Hier heb ik héél lang al last van, daarom deed ik ook niks meer in de voorkant.
Maar m'n vader heeft dat wel gedaan.. Mijn iPhone 4 wel te verstaan.
Dus nu wil ik hem aan de achterkant aansluiten; Apparaat wordt niet herkend.
Oftewel: Kan hem niet meer syncen met iTunes!
Wie kan mij met dit probleem helpen? Ik heb overal op het internet gezocht, maar kan ècht niets vinden.. Ben ten einde raad..
Mvg,
Kevin.
Ik zit met een probleem, voor mij een zwaar probleem zelfs.
Op mijn computer (in elkaar gezet door 'n vriend zo'n 6 jaar geleden) heb ik aan de voorkant een USB 2.0 ingang zitten en aan de achterkant nog eens 4.
Maar ik heb het idee dat er een bug of iets dergelijks in de USB ingang van de voorkant?!
Want iedere keer als ik een apparaat erop aansluit, gebeurt er 'niks'.. Nou, prima, kan ik mee leven; heb er tenslotte nog 4 aan de achterkant..
Maar als ik dan vervolgens hem aan de achterkant aansluit; wordt dat apparaat niet meer herkend, terwijl dat wel het geval was ervoor!
Hier heb ik héél lang al last van, daarom deed ik ook niks meer in de voorkant.
Maar m'n vader heeft dat wel gedaan.. Mijn iPhone 4 wel te verstaan.
Dus nu wil ik hem aan de achterkant aansluiten; Apparaat wordt niet herkend.
Oftewel: Kan hem niet meer syncen met iTunes!
Wie kan mij met dit probleem helpen? Ik heb overal op het internet gezocht, maar kan ècht niets vinden.. Ben ten einde raad..
Mvg,
Kevin.