Boxee scant niet mijn volledige bibliotheek

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na mijn slechte vorige topic heb ik nu wat meer tijd aan dit topic besteed en aan het onderwerp
Mijn luid als volgt :

Ik heb boxee ingesteld over 3 schijven, hij zoekt dagelijks naar (in dit geval) films.
Ik heb ongeveer 250 films op mijn hardeschijven, maar boxee haalt er maar 160 uit.

Ik bedoel dus dat boxee niet al mijn films ziet ( hij scant er overheen?)
en als ik zelf de films opzoek (die boxee niet heeft kunnen vinden) bij bestand en dan desbetreffende hardeschijf, dan klik ik op de film en dan op indentefy ook dan komt hij niet bij mijn volksbibliotheek
hoe kan dit ?

Ik draai boxee onder windows XP

Ik heb even op het boxee forum gekeken daar vond ik dit
http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=4245
Alleen wordt hier geen oplossing gevonden of wordt geen oplossing gemeld..

http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=22039
en hier hebben ze het over een andere versie ? ik snap het in iedegeval niet..

Het heeft niet met dit topic te maken maar ik zeg het toch even.
Ik heb al mijn films netjes in mappen ingedeeld, Ik ging xbmc testen toen voegde ik een hardeschijf toe waar al mijn films op staan, na dat gedaan te hebben ging ik naar videos, maar ik zag nergens de screensavers (weet niet hoe je dat noemt zeg maar plaatje van de film) staan er stond alleen hoe de film heette.
Hebben jullie hier misschien ook een verklaring voor ? bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 16:30
al wel eens gekeken bij het mapje waarom de on-herkende films staan ...... ?
en in dat topic waar je hebt gelezen gaat het over de boxee box en die heeft een andere boxee versie dan die jij op je pc gebruikt

[ Voor 46% gewijzigd door Pimmetje651 op 01-12-2010 21:23 ]

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pimmetje651 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:21:
al wel eens gekeken bij het mapje waarom de on-herkende films staan ...... ?
Bedoel je of ik wel eens een kijkje heb genomen in de map waar de onherkenbare films staan ?
ja dat heb ik daar valt niet veel te zien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan zijn dat Boxee de bestandsnamen van je ongeidentificeerde films niet kan koppelen met IMDB. Als Boxee een film niet herkent dan kun je dit handmatig alsnog doen door in Boxee naar de ' Unidentified' files te kijken en dan ze een voor een toevoegen. (Of je moet de bestandsnamen van je films renamen.