Beste mensen,
Ik heb sinds ongeveer 1 maand mijn computer opnieuw geïnstalleerd.
Dit is allemaal goed verlopen en ik heb er verder ook geen problemen mee.
Alleen ik heb vorige week Steam weer geïnstalleerd en op 1 of andere manier lukt het mij niet om in te loggen.
Ik heb om te kijken of het geen netwerkprobleem was het ook op mijn laptop geïnstalleerd en hierop werkt het wel goed.
Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:
1. Steam opnieuw installeren(3x) heeft geen effect gehad
2. Mijn antivirus uitzetten(Microsoft Security essentials) Ook geen effect
3. Windows Firewall uitzetten. Ook geen effect.
4. punt 2 en 3 tegelijk uit en proberen. Geen effect.
5. op de router instellen dat al het verkeer vanaf mijn pc doorgelaten moet worden. Ook geen effect
6. antivirus verwijderen. Ook geen effect
Al het bovenstaande heeft geen effect gehad en ik ben zo goed als door mijn oplossingen/ideeën heen.
Ik heb net wireshark gedraaid om te kijken of ik hiermee een probleem kon vinden. Dit heb ik wel alleen heb ik geen idee hoe ik het moet oplossen.
Het is namelijk zo dat alle pakketjes van Steam die verstuurd worden tijdens het inloggen vanaf mijn pc met een foute Header Checksum verstuurd worden naar de steamservers. Vanaf de Steamservers komen de pakketjes wel goed terug.
Nog even wat feiten.
Virusscanner: Microsoft Security Essentials
Firewall: Windows Firewall
Indien er nog vragen zijn stel ze gerust.
Met vriendelijke groet,
Muerte.Diablo
Ik heb sinds ongeveer 1 maand mijn computer opnieuw geïnstalleerd.
Dit is allemaal goed verlopen en ik heb er verder ook geen problemen mee.
Alleen ik heb vorige week Steam weer geïnstalleerd en op 1 of andere manier lukt het mij niet om in te loggen.
Ik heb om te kijken of het geen netwerkprobleem was het ook op mijn laptop geïnstalleerd en hierop werkt het wel goed.
Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:
1. Steam opnieuw installeren(3x) heeft geen effect gehad
2. Mijn antivirus uitzetten(Microsoft Security essentials) Ook geen effect
3. Windows Firewall uitzetten. Ook geen effect.
4. punt 2 en 3 tegelijk uit en proberen. Geen effect.
5. op de router instellen dat al het verkeer vanaf mijn pc doorgelaten moet worden. Ook geen effect
6. antivirus verwijderen. Ook geen effect
Al het bovenstaande heeft geen effect gehad en ik ben zo goed als door mijn oplossingen/ideeën heen.
Ik heb net wireshark gedraaid om te kijken of ik hiermee een probleem kon vinden. Dit heb ik wel alleen heb ik geen idee hoe ik het moet oplossen.
Het is namelijk zo dat alle pakketjes van Steam die verstuurd worden tijdens het inloggen vanaf mijn pc met een foute Header Checksum verstuurd worden naar de steamservers. Vanaf de Steamservers komen de pakketjes wel goed terug.
Nog even wat feiten.
Virusscanner: Microsoft Security Essentials
Firewall: Windows Firewall
Indien er nog vragen zijn stel ze gerust.
Met vriendelijke groet,
Muerte.Diablo