[PS3] Mogelijkheid controls wijzigen Split Second of Blur?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw op Tweakers dus ik hoop dat ik dit bij het goede ding heb gepost... Mijn vraag is als volgt:

Ik zou graag Split Second of Blur willen kopen voor de PS3. Mijn voorkeur gaat uit naar Split Second. Echter wil ik graag weten of je de keys kunt verwisselen op de PS3? Dus bijvoorbeeld dat X (in plaats van R2) gas geven is en O remmen. Ik heb al op meerdere fora's dit gevraagd, zelfs aan een winkel, niemand heeft me tot op heden het antwoord kunnen geven :'( . Ik hoop dat iemand hier me kan helpen of met een tip komt waar ik het antwoord wel kan vinden (behalve dan de game te kopen en zelf te proberen ;) ).

Alvast bedankt.

Caviamax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Van beide games staan er voor zover ik weet demo's in de store. Heb je daar al naar gekeken of die de mogelijkheden biedt om de controls aan te passen? Als de demo's die optie bieden kun je er vanuit gaan dat de volledige game die mogelijkheid ook heeft :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PromoX schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:41:
Van beide games staan er voor zover ik weet demo's in de store. Heb je daar al naar gekeken of die de mogelijkheden biedt om de controls aan te passen? Als de demo's die optie bieden kun je er vanuit gaan dat de volledige game die mogelijkheid ook heeft :).
Dank voor uw reactie. In de demo van SS kan het sowieso niet, maar wil dat zeggen dat het echte spel het ook niet heeft? Van Blur weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:58

DjVe

Hatsaflats!

Ik heb een fragnstein controller op de PS3 en kan daarmee op de pc alle knoppen omdraaien en opnieuw mappen. Wellicht dat er meer controllers zijn die dit kunnen.

BTW is de R2 echt veel fijner om gas mee te geven aangezien deze veel beter te doseren is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jordy van e schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:22:
Ik heb een fragnstein controller op de PS3 en kan daarmee op de pc alle knoppen omdraaien en opnieuw mappen. Wellicht dat er meer controllers zijn die dit kunnen.

BTW is de R2 echt veel fijner om gas mee te geven aangezien deze veel beter te doseren is :)
Er zullen hier toch wel mensen zijn die dit spel hebben een die dit weten??? Ik kan vanwege complicaties niet bij de R2 toets. Daarom zoek ik zo'n game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Volgens deze FAQ kun je in Blur verschillende buttonlayouts kiezen. Met layout 3 kun je gasgeven en remmen met X en O, maar je blijft de R2 nodig hebben voor de handrem. Over Split/Second kan ik zo geen verdere info vinden.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet je misschien hoe ik de makers van SS kan contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

In Blur kan het inderdaad via de preset button-layout.

De makers van Split/Second kun je denk ik via de officiele website wel mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EoG schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:05:
In Blur kan het inderdaad via de preset button-layout.

De makers van Split/Second kun je denk ik via de officiele website wel mailen?
Ik kan het niet vinden? Waar staat dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het kan niet. Nu ben ik opzoek naar een ander racespel waar je de keys kunt verwisselen en liever niet een circuitracer.
Pagina: 1