• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-02 20:19
Ik heb sinds kort een popcorn A-110 gekocht.
Deze deed het prima en kon ik via usb gemakkelijk op de pc aansluiten om zo snel bestanden over te zetten.

Ik vond enkel dat de harde schijf teveel herrie maakte dus deze heb ik vervangen voor een samsung ecodrive (lekker stil)

De schijf heb ik daarna via mijn pch netjes geformateerd.
Maar nu krijg ik elke keer de melding "u bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren" als ik via usb iets in de map probeer te plaatsen.

Ik heb al geprobeerd alle machtigingen goed te zetten bij eigenschappen/delen. Maar dit haalt niets uit.
Verder heb ik de ex2 driver (IFS Drivers control) opnieuw geinstalleerd, deze vind hem en dan kan ik er een letter aan toewijzen.

Afbeeldingslocatie: http://irvingchen.myweb.hinet.net/IFS.gif
(plaatje komt van internet)

Ik heb de letter q eraan gekoppeld. Tevens heb ik het vinkje automatisch een letter toewijzen aan staan. Maar als ik hem opnieuw erin plug krijg ik ook niet automatisch een letter toegewezen.

Via het netwerk kan ik mijn harde schijf wel gewoon benaderen maar dit gaat tergend langzaam (3,5 mb/s)

Ik zou niet meer weten wat ik moet doen. Is het een instelling? Is het de harde schijf (Samsung HD503HI EcoGreen F3 500GB)?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr