Sapphire HD 5770 driver probleem

Pagina: 1
Acties:

• plank
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-02 00:41
Hey mensen,

Vandaag heb ik EINDELIJK mijn nieuwe videokaart gekregen, de Sapphire HD 5770 SUPER!!
Hardwarematisch geinstalleerd zonder enige problemen, GEWELDIG.
Maar nu.. Ik heb een fresh windows 7 (64 bit) en het viel mij direct al op dat hij mijn videokaart niet had herkent. Naja goed dus ik download de laatste drivers van de ATI site af (10-11_vista64_win7_64_dd_ccc_enu). Geinstalleerd en ging rebooten en kreeg ik de melding
"Er is geen stuurprogramma voor de grafische ati-kaart geinstalleerd of het ati-stuurprogramma werkt niet goed. Installeer het stuurprogramma dat bij de ATI-hardware hoort."
Dus ik ging kijken in apparaatbeheer staat er bij beeldschermadapters: ATI Radeon HD 5700 Series met een waarschuwingtekentje erbij. Ik dubbelklik erop en kies bijwerken om handmatig de drivers te installeren die op mijn schijf staan ik selecteer dat hij moet gaan zoeken en hij vind wel iets JAJA NOG EEN PROBLEEM:
"Er is tijdens de installatie van het stuurprogramma voor het apparaat een probleem opgetreden".
"De digitale handtekning die voor de stuurprogramma's van dit apparaat vereist is, kan niet worden gecontroleerd. Mogelijk is na een recente hardware- of softwarewijziging een bestand geinstalleerd dat onjuist is ondertekend of is beschadigd, of is er schadelijke software van een onbekende bron geinstalleerd (code52)"
Zucht ZUCHT ZUCHT

Heb al een paar keer driver sweeper gebruikt vorige driver versie geinstalleerd ook zonder succes ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik wil echt genieten van deze kaart. Ik ben ATM zo pissed off dat ik niet meer weet wat ik moet doen, dus please help thanks.

• Daaaaf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-01 20:38
Misschien biedt deze link een oplossing voor je probleem.
1. install driver sweeper and anylise and clean your entire ATI files.
2. Control Panel> Device Manager> Display Adapters> ATI Radeon Hd****.
3. Right click it and uninstall, make sure you check the box which says "Delete the driver software for this device".
4. Restart your computer, even if there is no prompt saying reboot system etc.
5. A box should appear saying something like "installing device", let it install the driver.

• plank
Blijf het zelfde probleem houden.

Mijn huidige systeem is :

--------------------------------------------------------------------------------

Processor: AMD Phenom II X3 720 Black Edition (4th core unlocked)
Moederbord: Gigabyte GA-MA770T-UD3P
Geheugen: Corsair XMS3 TW3X4G1333C9
Videokaart: Sapphire HD 5770
HDD: Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB
Voeding: Cooler Master Real Power M620

--------------------------------------------------------------------------------

Ik krijg het maar niet opgelost :(

• plank
Heel raar, maar ik heb mijn 4e unlocked core weer gedisabled en draait gewoon weer om X3 en nu pakte hij alle drivers wel. Ik wil wel ff graag weten, als mijn 3DMarkVantage Benchmark scores goed zijn.

GPU Score: 9773
CPU SCore: 7367