ik heb een divx film gedownload (geen slotje plz!:P) en die wil ik zo branden dat je hem op je dvd-speler kunt afspelen! alleen omdat ie zo groot is dan, wil ik hem in 2-en splitsen!
hoe doe ik dat ??
Dit hoort in het Audio, Video & HiFi Forum.
Verwijderd
DivX op een DVD speler? Die kan het niet standaard afspelen hoor? Denk je dat je gewoon ff een CDR erin stouwt en dat je DVD speler dat wel slikt, en meteen zelf maar ff de DIvX codec installeert in zijn hardware chips?
Op Wednesday 14 March 2001 17:43 schreef Webgoodie het volgende:
Dit hoort in het Audio, Video & HiFi Forum.
nee.....|:( ik zet hem om naar MPEG, dan kun je het wel afspelen...(is mij vertelt:P)Op Wednesday 14 March 2001 17:45 schreef drLiter het volgende:
DivX op een DVD speler? Die kan het niet standaard afspelen hoor? Denk je dat je gewoon ff een CDR erin stouwt en dat je DVD speler dat wel slikt, en meteen zelf maar ff de DIvX codec installeert in zijn hardware chips?
http://www.dvdcopyworld.de/dvdcopyworld/home.html
Avi Chop v0.2
Sorry, dis een duitse site, maar het was de eerste die ik tegenkwam bij een zoekactie
Avi Chop v0.2
Sorry, dis een duitse site, maar het was de eerste die ik tegenkwam bij een zoekactie
Met virtualdub...
Volgens mij wel te vinden op download.com
Je zoekt het punt op waar je hem wil splitsen, je kiest in het menuutje Video-->Select Range, en je vult daar het punt in dat je gekozen hebt. Daarna zet je Direct Stream Copy aan (ook in menu Video)
Ten slotte ga je naar FIle-->Save Avi
Succes ermee !
Volgens mij wel te vinden op download.com
Je zoekt het punt op waar je hem wil splitsen, je kiest in het menuutje Video-->Select Range, en je vult daar het punt in dat je gekozen hebt. Daarna zet je Direct Stream Copy aan (ook in menu Video)
Ten slotte ga je naar FIle-->Save Avi
Succes ermee !
Pagina: 1