• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-02 16:10
Heeft iemand ervaring met interactieve tv van Tele2?

Zit te twijfelen om het 50 mbit pakket, met interactieve tv en Telefonie aan te vragen.

Wij kunnen namelijk geen kabel van UPC of ziggo ontvangen.
Daarbij komt ook nog dat interactieve tv van kpn maar op 1 tv kan worden gebruikt, in tegenstelling tot tele2 waar je 2 tv's kunt gebruiken.

Op dit forum krijg ik niks gevonden van interactieve tv van tele2

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Mijn schoonouders hebben het nu 2 maanden en ik moet zeggen, dat werkt goed en kwaliteit is voldoende. HD ervaringen met Tele2 daarin tegen heb ik (nog) niet.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Joostp1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09-2025
Ik heb zelf alleen ervaring met de 20mbit versie, en dat is in 1 woord dramatisch.
Veel storingen en opnemen & kijken tegelijk is vaak niet te doen.
Maar dit zijn wel allemaal bandbreedte problemen, dus misschien heeft de 50 mbit versie daar totaal geen last van. Je kan ook even kijken op forum.tele2.nl

• geldermalsen
Op forum.tele2.nl heb ik al gekeken, maar logisch natuurlijk dat daar alleen de problemen staan. Daarom vroeg ik het hier ook nog een keer?

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Mijn schoonouders hebben ook de 20mbit versie en hebben geen problemen.

• geldermalsen
Vandaag ook even naar Tele2 gebeld die meld dat 50 mbit gewoon haalbaar moet zijn. Echter gaat dit gewoon over de ADSL verbinding niet over Fiber, is dit mogelijk?

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

In mijn optiek niet de volle 50mbit, want je zult altijd op een bepaalde afstand van de centrale zitten en dat zorgt ervoor dat je moet inleveren. Ik zou bijna zeggen, begin eerst eens met 20mbit en mocht je meer nodig hebben dan is 50mbit snel geregeld.

Daarna kan je je snelheid testen op bijv. speedtest.net of de snelheid gehaald word.

• geldermalsen
Dat zou kunnen ik krijg echter 50 mbit voor het de prijs van 20 mbit. Alleen lees zoveel horror verhalen over interactieve tv.
Pagina: 1