Toon posts:

Mijn eerste zelfbouw PC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2010 13:16 . Reden: Foutief gepost. Excuses... ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Sowieso zou ik voor 6GB DDR3 gaan IPV 4GB, zodat je een TripleChannel config kan draaien.
Je voeding is zwaar overdreven en waarom zou je een BR brander willen hebben? Vraag jezelf eens of je constant DVD's Blu-Ray's brand? Als je een goed systeem hebt kan je HD content gewoon lekker op je PC zelf bekijken!

Maaruh, losse topics als deze zijn niet meer toegestaan. Er is nu een centraal topic voor dit soort systemen. Met jouw budget zou ik naar deze thread kijken:
[BBG aanschaf] Gamesysteem november - december 2010

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Lees Edmin in "Mijn eerste zelfbouw PC?!" nog eens goed door :)
Zie ook CSL Beleid

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Zoals D4NG3R als zei: Zorg dat je op zijn minst 6 GB RAM in je configuratie steekt zodat je TrippleChannel kan draaien. Met een voeding van 600 watt kom je zeker wel toe. Ik had voor mijn systeem de zelfde eisen en heb gekozen voor een modulaire voeding van 520 watt. Nog steeds geen problemen mee gehad.

edit: Je startpost verwijderen maakt dit topic wel heel nutteloos :s

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2010 13:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je reactie Dodelijk blond!. Ik heb kennelijk mijn vraag verkeerd gepost...Vandaar dat ik hem maar heb weggehaald... Ik probeer nu een plaats te vinden waar ik dat wel kan posten... ;-)