PSN: MGFlexican.
Ik ben op zoek naar een Peugeot 106 Rallye '03 (liefst een witte).
Ik kijk regelmatig in de lijst bij de occasions, maar ik zie hem steeds niet staan.
Graag zou ik hem willen houden, dus niet lenen voor een bepaalde race oid.
Wat wil je er voor terug hebben, euhm... ik weet niet hoe dat werkt.
Maar ik kan altijd een vergelijkbare auto geven ofzo die ik dan zelf heb staan bij de occasions ofzo.
ik ben op zoek naar een Alfa 155 DTM, wil 'm graag van iemand overnemen.
[ Voor 12% gewijzigd door MetZyZteM op 30-12-2010 12:52 ]
Kan weer ruilen vanaf 5 januari.
Ik heb zo ongeveer alle high-end auto's
Verwijderd
Heb hem inmiddels terug gestuurd. Wel een heerlijke raceJackal131 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:52:
Geen idee of die nog werkt. Ik maar er geen gebruik meer van.
Voeg me maar toe en stuur me (via GT5) een berichtje. Ik zal je dan een Mark IV toesturen!
Gebler van die oude karren
Overigens een grondige hekel aan die vage toyota met straalmotor achterop

Bij Monaco (cote d'azur) als die eenmaal voor je ligt na de eerste bocht is ie niet meer in te halen

Verwijderd
Zal vanavond aan je sturen… Was gister over me limietHettic schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:28:
[...]
Ik voeg Yuri Enrico toe. Hij leent mij twee auto's voor de beginnerraces: Yaris en EU classic.
Toch bedankt voor je aanbod.
Het is overigens een Vitz, maar dat is hetzelfde.
Klote dat ik dit nu lees, was net klaar van een 24 uur endurance, daar heb ik die wagen langs zien komen (weet niet de kleur). Zit inmiddels al weer paar uurtjes in een nieuwelars-saxo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:53:
PSN: Lars-Rallye
Ik ben op zoek naar een Peugeot 106 Rallye '03 (liefst een witte).
Ik kijk regelmatig in de lijst bij de occasions, maar ik zie hem steeds niet staan.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lol, dat is een chapparalVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:05:
[...]
Heb hem inmiddels terug gestuurd. Wel een heerlijke race
Gebler van die oude karren
Overigens een grondige hekel aan die vage toyota met straalmotor achterop
Bij Monaco (cote d'azur) als die eenmaal voor je ligt na de eerste bocht is ie niet meer in te halen
ik zou graag een x2010 van redbull willen ruilen voor een mclaren f1 fully tuned, zou je mij willen pmén?
edit: psn a3426rage
[ Voor 8% gewijzigd door mr.DJ95 op 30-12-2010 16:49 . Reden: aanvulling psn ]

Anyhoe, ik wil dus graag een X1 hebben, ik kan je iedere auto kopen die nu in de Online Collectors Dealership staat, dus iemand die een X1 voor me heeft: name your price...
PSN-ID: Aopdencamp
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Verwijderd
Oeh, ik heb er een, Stealth, fully tuned… maar wil hem eigenlijk niet kwijtmr.DJ95 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:53:
@pyrone89
ik zou graag een x2010 van redbull willen ruilen voor een mclaren f1 fully tuned, zou je mij willen pmén?

Ik heb beiden al.mr.DJ95 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:53:
@pyrone89
Sowieso liever even volgende week mij een PM sturen, dan onthoud ik het en kan ik voor je kijken.
Vanaf 5 januari dus weer.
Stealth kun je ook niet geven, is geblokkeerd.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:03:
[...]
Oeh, ik heb er een, Stealth, fully tuned… maar wil hem eigenlijk niet kwijt
Daarnaast raak je auto's niet kwijt als je ze gift, mits je van tevoren een backup maakt en na het sturen die backup terugzet.
Wat staat er nu zoal in de Online dealer boven een miljoen? Noem eens op (zit niet bij mijn PS3)Phase schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:44:
Damned, die X1 challenges van Vettel ga ik nooit halen
Anyhoe, ik wil dus graag een X1 hebben, ik kan je iedere auto kopen die nu in de Online Collectors Dealership staat, dus iemand die een X1 voor me heeft: name your price...
PSN-ID: Aopdencamp
Nissan R89C RaceCar '89 3,3m
Pescarolo C60 Hybride Judd RaceCar '05 3,9m
Audi R8 RaceCar (Audi Playstation team Oreca) 3,8m
Formula gran turismo 4,9m
*PSN: RazorX4
*B-Spec Expert : Historic Racing Car Cup
*Maximale tijd: 1 dag
* nieuwe olie en gewassen terug
Aanbod:
Lotus Elise RM
Chevrolet Camaro Z28 RM
Subaru Impreza RM
Ferrari 458 - 600+ pk
Lamborghini Gallardo - 700+ pk
Graag met nieuwe olie en revisie terug.
Xbox Series X | Playstation 5
Ik wil die Pescarolo C60 Hybride Judd RaceCar '05 3,9m +Phase schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:13:
Vertigo RaceCar '04 1.9m
Nissan R89C RaceCar '89 3,3m
Pescarolo C60 Hybride Judd RaceCar '05 3,9m
Audi R8 RaceCar (Audi Playstation team Oreca) 3,8m
Formula gran turismo 4,9m
Audi R8 RaceCar (Audi Playstation team Oreca) 3,8m wel, dan stuur ik je de X2010.
PSN: Pyrone89
PS: je hoeft niet grinden, maak backup, koop 1 auto, stuur hem, zet je backup terug, koop de andere auto en stuur die zodra je weer mag ruilen. Eventueel kun je daarna weer je backup terugzetten als je de laatste auto niet zelf wilt maar alleen de miljoenen.
Kortom: je verliest niks.
[ Voor 35% gewijzigd door Pyrone89 op 30-12-2010 17:26 ]
Oke, dealPyrone89 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:24:
[...]
Ik wil die Pescarolo C60 Hybride Judd RaceCar '05 3,9m +
Audi R8 RaceCar (Audi Playstation team Oreca) 3,8m wel, dan stuur ik je de X2010.
PSN: Pyrone89
PS: je hoeft niet grinden, maak backup, koop 1 auto, stuur hem, zet je backup terug, koop de andere auto en stuur die zodra je weer mag ruilen. Eventueel kun je daarna weer je backup terugzetten als je de laatste auto niet zelf wilt maar alleen de miljoenen.
Kortom: je verliest niks.
[ Voor 14% gewijzigd door Boudewijn op 30-12-2010 18:21 ]
Als het goed is kan je om 1 minuut na middernacht weer sturen.Phase schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:41:
[...]
Oke, dealHoef trouwens niet te grinden, heb 9m op de bank staan, maar deze truc is wel handig ja. Heb je de eerste al gestuurd, de tweede volgt wanneer ik hem kan sturen
Pleur ook maar meteen matte en chrome kleurtjes mee als je die hebt
Volgens mij wordt er hier een beetje misbruik gemaakt, ga naar GTplanet en je kan de X2010 voor 1 zo'n auto krijgen. De mijne kreeg ik voor een CLK GTR.
PSN: Leech1984
Dude, er wordt hier van niemand misbruik gemaakt. Je kunt gewoon je savegame backuppen en dan weer terugzetten. Het kost je hooguit je trade per dag (die je sowieso niet kunt opsparen).leech1984 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:53:
Van mij kun je de X2010 gewoon krijgen zonder achterlijk hoge auto's en paints te sturen.
Volgens mij wordt er hier een beetje misbruik gemaakt, ga naar GTplanet en je kan de X2010 voor 1 zo'n auto krijgen. De mijne kreeg ik voor een CLK GTR.
En de CLK zelf is juist een veelgevraagd goed op GTPlanet, dus als jij die hebt vraag ik me af waarom je die daar dan niet aanbiedt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Er zit een verschil tussen iemand misbruiken en het systeem misbruiken.SinergyX schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:59:
Natuurlijk, het systeem is er voor gemaakt, het is helemaal geen misbruik/exploit
Alhoewel PD het ongetwijfeld aan hun kont zal roesten, en terecht. Het is en blijft een spel en we willen zelf bepalen hoe we dat spelletje spelen (online is een andere zaak, online cheating is namelijk het direct verpesten van het spelplezier van anderen)
[ Voor 21% gewijzigd door Pyrone89 op 30-12-2010 22:08 ]
Klaarblijkelijk niet, hij blijft bitchen dat je er maar 1 kunt sturen per dag. Ik blijf iig proberen..Pyrone89 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:48:
[...]
Als het goed is kan je om 1 minuut na middernacht weer sturen.
[ Voor 7% gewijzigd door Sato op 31-12-2010 01:43 ]
Ben al een tijdje op zoek naar die auto.
PSN: Leech1984
Heel erg bedankt voor het lenen, wat een prachtauto is het! Heb hem ook meteen even in mijn eigen garage gezet
MT Venus 5.12KWh V153 - HW P1 - PV 2660Wp
[ Voor 7% gewijzigd door noteboeki op 31-12-2010 14:47 ]
Als iemand hier auto's wilt ruilen.
Ik ben op zoek naar:
Bijna alle LM auto's, m3 gtr Race, clk race. Mazda 787, R10 tdi, Peugeot 908 en de F1 2007 Zilver Chrome paint.
Ik heb in de aanbieding:
Red Bull X1 red bull blauw, Formula GT, Gillet Vertigo, Sauber C9, Peugeot 905, Chaparall 2j, Mclaren F1, Citroen GT, 330 P4, Miura, F1 2010, C60 Judd race car.
PSN: Maciejk8
Trouwens als A je hoofdaccount is. En je wilt auto X naar pietje sturen. Stuur dan van Account A naar B naar C naar D naar E etc. en dan pas naar Pietje. Zorg dat je steeds de backup terugzet en de dag erop kan je auto X vanaf meerdere accounts versturen naar verschillende pietjes. Zelf nog niet gedaan/nodig gehad maar het zou gewoon moeten kunnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 02-01-2011 14:25 ]
I served in a company of heroes.
Heb wel een F1 (heb ze beide) voor je, ruilen voor de blauwe X1?Maciek schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 15:06:
Ik heb mijn X1 gekregen in ruil voor een RUF gespoten in een mooier kleurtje. Daarna de X1 geruild voor een Formula GT. Met backups beide gewoon gehouden bij de ruil. Qua singleplayer zit ik nu op een dood punt.. endurance gaat me eigenlijk iets te ver. En hardcore grinden ook.
Ik ben op zoek naar:
Bijna alle LM auto's, m3 gtr Race, clk race. Mazda 787, R10 tdi, Peugeot 908 en beide ferrari F1's. Zilver Chrome paint.
Ik heb in de aanbieding:
Red Bull X1 blauw, Formula GT, Gillet Vertigo, Sauber C9, Peugeot 905, Mclaren F1, Citroen GT, Xj220 + nog 200 andere![]()
Trouwens als A je hoofdaccount is. En je wilt auto X naar pietje sturen. Stuur dan van Account A naar B naar C naar D naar E etc. en dan pas naar Pietje. Zorg dat je steeds de backup terugzet en de dag erop kan je auto X vanaf meerdere accounts versturen naar verschillende pietjes. Zelf nog niet gedaan/nodig gehad maar het zou gewoon moeten kunnen.
Coolnoteboeki schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 15:11:
[...]
Heb wel een F1 (heb ze beide) voor je, ruilen voor de blauwe X1?
Ik heb de zilvere chrome paint en een mazda 787B voor je.Maciek schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 15:06:
Ik heb mijn X1 gekregen in ruil voor een RUF gespoten in een mooier kleurtje. Daarna de X1 geruild voor een Formula GT. Met backups beide gewoon gehouden bij de ruil. Qua singleplayer zit ik nu op een dood punt.. endurance gaat me eigenlijk iets te ver. En hardcore grinden ook.
Ik ben op zoek naar:
Bijna alle LM auto's, m3 gtr Race, clk race. Mazda 787, R10 tdi, Peugeot 908 en beide ferrari F1's. Zilver Chrome paint.
Ik heb in de aanbieding:
Red Bull X1 blauw, Formula GT, Gillet Vertigo, Sauber C9, Peugeot 905, Chaparall 2j, Mclaren F1, Citroen GT, 330 P4, Miura, Xj220 + nog 200 andere![]()
PSN: Maciejk8
Heb zelf intresse in de formula gt en de chapral 2j.
Laat mar weten als he intresse hebt, psn id: fitness82
Ik heb hier X2010 red bull kleuren(blauw) 0 km op de teller. Deze zou ik graag willen ruilen tegen de carbon versie. Laat mij het weten. Vanaf 15.30 kan het dan is mijn bob klaar met de 24 uur van Le Mans.noteboeki schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 14:13:
Heb hier een X1 Prototype (Carbon versie) beschikbaar, heb in principe alleen interesse in gekleurde X1's, Iemand ruilen?
Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door psychoclown op 01-01-2011 20:19 ]
B-spec
Beginner Japanse Klassieker Challenge
1 uur
Hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
Heb hem daar zelf ook mee gehaald.
Zou mooi zijnr03n_d schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:06:
Ik heb een Dome-Zero concept voor je met 225PK?
Heb hem daar zelf ook mee gehaald.
Als je me toevoegd krijg je hem vanavond. (heel misschien vanmiddag nog
Goeie tip, die M3 gtr race car en silver paint komt er trouwens nog aan dan, ik moet fitness82 zo nog even de gtr gevenMaciek schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 15:06:
PSN: MojoR1
Je krijgt hem retour met olie + wasbeurt en als mogelijk nog een upgrade.
PhD i.o.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
heb je ge add, alvast dank!Jackal131 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:57:
Ik heb wel een Pick up voor je!
PhD i.o.
Ik heb nu al een camaro z28 volledig getuned en een shelby cobra, maar met beide auto's word ik hooguit 3e.
Vooral die irritante stofzuiger is vervelend (lees: chapperal 2j) hahaha.
psn: kunstenaar
duur: 1 dag
Just grow old with grace
Verwijderd
Iemand interesse om te ruilen?
Ik zoek een auto voor beginners reek lightweight cup
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2011 15:12 ]
Is een Abt Audi TT ook goed?himlims_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:10:
Kan iemand mij helpen aan een (Mercedes) DTM voor de extreme 'deutschen touringcar' ??
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
weet ik niet, is dat die orangje uitvoering (die heb ik, en is niet geschikt)Jackal131 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:33:
[...]Is een Abt Audi TT ook goed?
Ik heb een CLK DTM te leen als je interesse hebt.himlims_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:10:
Kan iemand mij helpen aan een (Mercedes) DTM voor de extreme 'deutschen touringcar' ??
Heb jij toevallig een auto voor de classic race car cup?
Just grow old with grace
De Lexus IS F Racing Concept ‘08 mag mee doen aan de DTMhimlims_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:38:
[...]
weet ik niet, is dat die orangje uitvoering (die heb ik, en is niet geschikt)
En die heb ik met 700+ pk
Ik kan die vanavond wel sturen
PSN: RazorX4
PS: heeft iemand nog een Formula GT voor de Formula GT
[ Voor 10% gewijzigd door RazorX4 op 03-01-2011 16:01 ]
Xbox Series X | Playstation 5
Abt Audi heeft de Red Bull kleuren (voornamelijk blauw).himlims_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:38:
[...]
weet ik niet, is dat die orangje uitvoering (die heb ik, en is niet geschikt)
Met deze wagen is de DTM challenge een eitje...
Verwijderd
Ik heb er een. Wil hem wel ruilen tegen een auto waarmee ik de beginners reeks licht gewicht mee kan spelen.
Had je de Pickup gezonden?Jackal131 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:55:
[...]
Abt Audi heeft de Red Bull kleuren (voornamelijk blauw).
Met deze wagen is de DTM challenge een eitje...
PhD i.o.
- X2010 carbon, andere kleuren
- Bentley Speed 8 gevonden 19.00 06-01-2011 tweaker
- Volkswagen W12 Nardo Concept ‘01
- 2J race car '70
volgende ruildag is 07-01-11
aanbod :
- X2010 vettel
- FGT rood
- R8 LMS race car (team playstation zwart) '09
- C60 hybride - judd race car '05
- Minolta Toyota 88C-V race car '89
- Mercedes-Benz 190E 2.5-16 evolution II touring car '92
- 905 race car '92
- R92CP race car '92
- 2D Race car '67
garage
- Bugatti veyron
- 330 P4
- Miura
- F40
chrome, matte, kleurverschuiving kleuren
5x silver chrome ,
matte orange, matte light green, matte light gray, matte blue , matte black, matte light blue, matte light silver, matte pink , matte white
chameleon orange, maziora plreadesll(paars)
accessoires: racebanden , tuning onderdelen
DM maar!
[ Voor 59% gewijzigd door MrRonniezZ op 06-01-2011 11:26 ]
There is no School like the Old school
Ik wel interesse voor de sterkste lupoVerwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:03:
Heb nog een Lupo Cup Car en Lupo 1.4
Iemand interesse om te ruilen?
Ik zoek een auto voor beginners reek lightweight cup
Over die lightweight cup: neem een cappucino (de auto ja), voor a-spec, doe er niks aan, voor b spec racefiltertje en zo'n ecd dinges gevallus. (dat kastje)
* PSN : Ghostface1977
* challenge : Like The Wind
* B-spec race
* Race Halen en terug sturen
add me maar mojor1, heb eigenlijk interesse in nix maar stuur die 2d maar dan zie je die x2010 verschijnen.gt5cruiser schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:47:
gevraagd :
- X2010
aanbod :
- FGT rood met motorbeurt en carrosserie herstel
- R8 LMS race car (team playstation zwart) '09 met motorbeurt en carrosserie herstel
- C60 hybride - judd race car '05 met motorbeurt en carrosserie herstel
- Minolta Toyota 88C-V race car '89 met motorbeurt en carrosserie herstel
- Mercedes-Benz 190E 2.5-16 evolution II touring car '92 met motorbeurt en carrosserie herstel
- 905 race car '92 met motorbeurt en carrosserie herstel
- R92CP race car '92 met motorbeurt en carrosserie herstel
- 2D Race car '67 met motorbeurt en carrosserie herstel
of 1 a 2 nieuwe auto's naar keuze heb 6 milj. credits en heb nog 130 auto's in me garage
chrome, matte, kleurverschuiving kleuren
silver chrome , matte orange, light green, light gray, blue , black, light blue, light silver
chameleon orange, maziora plreadesll(paars)
accessoires: racebanden , tuning onderdelen
kan 5 kleuren sturen + 5 racebandensets als extra
PM maar als iemand intresse heeft, ik kan ruilen vanaf morgen avond 19.00 en ik reageer morgenochtend pas op PM
@JFS heb eventueel een GOLF I GTI '76 te ruil pm maar
is goed , ik add je vanavond om 19.00 en stuur je de 2D , hoe laat ben jij online vanavond?tasjesdief schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:43:
[...]
add me maar mojor1, heb eigenlijk interesse in nix maar stuur die 2d maar dan zie je die x2010 verschijnen.
en welke X2010 is het?
[ Voor 3% gewijzigd door MrRonniezZ op 04-01-2011 09:10 ]
Nog niet verstuurd. Ik kan de Pick up morgen pas versturen. Er is namelijk nog 1 wachtende voor u
Psn : Ghostface1977
Race : Like The Wind / B Spec
Car : Sauber Mercedes C9 89 of iets vergelijkbaars om dit te winnen
Retour : Zodra de race gehaald is maar , binnen 48 uur
Ah d'accord!Jackal131 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 08:26:
[...]
Nog niet verstuurd. Ik kan de Pick up morgen pas versturen. Er is namelijk nog 1 wachtende voor u
PhD i.o.
Ik heb er 1. Ben je nog op zoek?himlims_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:10:
Red bull, bij nader inzien ziet die 330 ferrari er leuker uitgt5cruiser schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 08:22:
[...]
is goed , ik add je vanavond om 19.00 en stuur je de 2D , hoe laat ben jij online vanavond?
en welke X2010 is het?
Just grow old with grace
Vind het iets te gek om 750.000cr uit te geven aan een Lexus IS-F Concept die ik voor 3 rondjes ga gebruiken
Dus heeft iemand misschien een Lexus IS-F Concept of soortgelijke wagen te leen ?
PSN = Kalloewase
Die heb ik al. Maar komt wel goed zal hem sturen als het weer mogelijk is. Onwijs fijne bak.
Ik heb je toegevoegd als vriend , ff accepteren dan stuur ik de Ferrari 330tasjesdief schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:57:
[...]
Red bull, bij nader inzien ziet die 330 ferrari er leuker uit, ik ben er wel.
PhD i.o.
Verwijderd
ik heb nog een Chapparal 2J Race Car '70 nodig voor de historic racing car challenge heeft iemand die misschien te leen?
je krijgt hem zo snel mogelijk terug. Olie verversen is geen probleem ik maak hem ook even voor je schoon.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 21:39 ]
Verwijderd
Die auto kan je wel bij mij inleveren hoor voor een chrome silver paint.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:23:
En ik ben op zoek naar een potje verf, de beruchte chroom zilver. Heb er wel een Ferrari F10 '10 voor over... Of natuurlijk wat anders, maar daar worden we het wel over eens. Een eventueel budget voor het kopen van een auto naar jouw keuze ligt net in de regio waar de bedragen met 8 getallen worden uitgedrukt zonder komma. miljoentje of 11 aan credits zijn wel te besteden aan een leuk wagentje toch? of twee, drie...
Psn id: superpuffy
Verwijderd
heb je toegevoegd, ff accepten en de f1 komt jou kant op... thnx!tasjesdief schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:34:
[...]
Die auto kan je wel bij mij inleveren hoor voor een chrome silver paint.
Alles goed verlopen! Bedankt :-)tasjesdief schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:57:
[...]
Red bull, bij nader inzien ziet die 330 ferrari er leuker uit, ik ben er wel.
Heeft iemand ook de X2010 in andere kleuren dan vettel/red bull?
[ Voor 28% gewijzigd door tasjesdief op 04-01-2011 21:23 ]
wat voor auto wil je voor chromepaint ?tasjesdief schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:11:
Meer mensen die een leuke auto bij me willen inleveren voor de chrome silver paint?
Heeft iemand ook de X2010 in andere kleuren dan vettel/red bull?
Edit: ik ben al voorzien
Wilt iemand zijn Ford mark IV ruilen tegen een 330 P4 Ferrari?
[ Voor 45% gewijzigd door Tjona100 op 04-01-2011 23:24 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
[ Voor 4% gewijzigd door pizzaboertje op 04-01-2011 23:21 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Mooi
PSN: hardstylos
Nodig: Toyota Yaris cup edition, Konica Minolta racing car, Formula GT (of Ferrari 2007,2010)
Benodigde tijd: Binnen 24 uur terug
Uiteraard worden geleende auto's gewassen en met schone olie terug gegeven.
Hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb in de aanbieding alle ferrari's (m.u.v. F1, P330), Zonda (volledig getuned), Veyron (volledig getuned), Furai, Corvette ZR-1 RM.
ik heb eventueel een Ford F-150 voor je 581 BHPBoudewijn schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:41:
Kan iemand mij een pickup uitlenen voor de pickup-challenge? Meer pk's = beter, maar ik heb atm niets en kom ze ook niet tegen.
Psn id: superpuffy
voeg me maar toe als je intresse heb : Ghostface1977
[ Voor 8% gewijzigd door Ghostface op 05-01-2011 08:07 ]
Als je een 330 P4 moet kopen bij de dealer, dan ben je volgens mij een slordige 20 miljoen kwijt. Succes met het vinden van een gelijkwaardige ruilautoMaximus schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:12:
Wat moet een 330 P4 van Ferrari opbrengen? Ben zoekende naar deze auto maar weet niet zo 1-2-3 wat iemand er voor terug moet hebben als definitieve ruil.
[PS3] Gran Turismo 5 Auto-uitleen Topic → [PS3] Gran Turismo 5 Autoruil Topic
Ik heb een formula GT wel voor je, Zonda lijkt me wel leuk.pizzaboertje schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:33:
[...]
Mooi. In dat geval hoop ik dat iemand onderstaand aan mij uit wil lenen:
PSN: hardstylos
Nodig: Toyota Yaris cup edition, Konica Minolta racing car, Formula GT (of Ferrari 2007,2010)
Benodigde tijd: Binnen 24 uur terug
Uiteraard worden geleende auto's gewassen en met schone olie terug gegeven.
Hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb in de aanbieding alle ferrari's (m.u.v. F1, P330), Zonda (volledig getuned), Veyron (volledig getuned), Furai, Corvette ZR-1 RM.
Mooi. Ik zal je wel even toevoegen.tasjesdief schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:18:
[...]
Ik heb een formula GT wel voor je, Zonda lijkt me wel leuk.
Formula GT iets voor je? Ik heb het er makkelijk mee gehaald, wat heb je te ruil?Ghostface schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:07:
wie heeft er onderstaand voor mij ?
Psn : Ghostface1977
Race : Like The Wind / B Spec
Car : Sauber Mercedes C9 89 of iets vergelijkbaars om dit te winnen
Retour : Zodra de race gehaald is maar , binnen 48 uur
Wat heb je te ruil? ik heb een fully tuned M3 GTR race car 01, haal je makkelijk..Kalloewase schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:28:
Ik heb een auto nodig voor de Deutsche Tourenwagen-Meisterschaft.
Vind het iets te gek om 750.000cr uit te geven aan een Lexus IS-F Concept die ik voor 3 rondjes ga gebruiken
Dus heeft iemand misschien een Lexus IS-F Concept of soortgelijke wagen te leen ?![]()
PSN = Kalloewase
Kan sowieso pas morgen ruilen, pizzaboertje krijgt nog een auto van me vandaag
Verwijderd
Chaparral 2D Race Car
Sauber Mercedes C9 Race Car
Peugeot 908 Team Peugeot Total ‘10
Miura P400 Bertone Prototype
Nissan XANAVI NISMO Z (SUPER GT) ‘06
Kyle busch #18 M&M nascar