Ik heb zojuist onder andere op basis van deze review, de Jamo A102 HCS 5 gekocht (maar dan de witte versie). Een prachtig compact setje om te zien, maar zoals te verwachten ontbreekt er vooral bij muziek in het middengebied een en ander. Ik ben geen audiofiel, maar vind dit te dun.
Ik gebruik ze in combinatie met de Onkyo TX-SR508.
Ik zou graag de frontspeakers vervangen voor een maat groter (en hopelijk bijbehorend voller geluid). Zelf zat ik te kijken naar de volgende modellen. Mijn budget is maximaal 200 euro voor een set. En ik wil heel graag witte speakers houden. Ook het formaat liefst model boekenplank.
Jamo studio s 404
Tangent Evo 5
Maar ik kijk via marktplaats ook naar oudere modellen zoals:
Bose 301 music monitor II (rond de 60 euro per paar)
of
Bose 161 speakers (rond de 100 euro per paar)
of
Jamo compact 70 (rond de 30? euro per paar)
Wat is wijsheid? Ik ben zoals gezegd niet heel erg thuis in audio, maar het komt hier ook neer: welke boksen zijn in dit formaat geschikt voor met name muziek? Ik heb dus geen enorm budget, dus setjes van 500 euro heb ik niet zoveel aan.
Ik gebruik ze in combinatie met de Onkyo TX-SR508.
Ik zou graag de frontspeakers vervangen voor een maat groter (en hopelijk bijbehorend voller geluid). Zelf zat ik te kijken naar de volgende modellen. Mijn budget is maximaal 200 euro voor een set. En ik wil heel graag witte speakers houden. Ook het formaat liefst model boekenplank.
Jamo studio s 404
Tangent Evo 5
Maar ik kijk via marktplaats ook naar oudere modellen zoals:
Bose 301 music monitor II (rond de 60 euro per paar)
of
Bose 161 speakers (rond de 100 euro per paar)
of
Jamo compact 70 (rond de 30? euro per paar)
Wat is wijsheid? Ik ben zoals gezegd niet heel erg thuis in audio, maar het komt hier ook neer: welke boksen zijn in dit formaat geschikt voor met name muziek? Ik heb dus geen enorm budget, dus setjes van 500 euro heb ik niet zoveel aan.