Nou, ik zit met een probleem... ik ga morgen terug naar het bedrijf waar ik het MOBO heb gekocht maar zou graag jullie mening willen horen... ik heb gisteren een 1Ghz socket A thunderbirdje gekocht met een ASUS K7V133 MOBO wat is nu het probleem bij het opstarten veranderd mijn monitor onmiddelijk de frequentie
na het formatteren van mijn HD wil ik een OS erop zetten ik kies voor Win98SE na de installatie loopt tie na 30 seconden vast zodra ik in windoos zit. Dit gebeurd ook bij WinME! Bij Win2k lijkt alles te werken alleen het beeld (pijn aan mijn kop) en toch staat tie op 1027x .. en 85 Hertz verder heb ik onder Win2k een onbekend apparaat en ik zou ook niet weten welk apparaat dat nu zou moeten zijn... Ik had voor een ASUS mobo gekozen omdat ik d8 dat het wel zou klikken met mijn videokaart ook een ASUS (Geforce 2 32MB DeLuxe). Aan mijn MOBO heb ik verder niets veranderd (jumperfree mode). Ligt het nu aan het MOBO en moet ik morgen gewoon een hele nieuwe claimen? Of ligt het aan de software? Als ik een nieuwe krijg hebben jullie dan suggestie's welk mobo ik zou moeten nemen, want ik ben niet echt te spreken van de ASUS K7V133
Is de ASUS K7V133 nou een slecht MOBO of is toevallig die van mij kapot...
nVENTIV