Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Percentage IE6 gebruikers

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Een korte vraag, hoeveel wordt IE6 nog gebruikt eind 2010?

Ik heb onlangs van een klant te horen gekregen dat de website niet werkte in IE6 (die bleek dus op haar pc nog IE6 te draaien..) terwijl ik allang 8 heb.

Hoeveel % van de internetgebruikers gebruikt nu werkelijk nog IE6?

Met vriendelijke groet,

DJMixing

PS. Dit topic werd onlangs gesloten, maar het gaat mij niet alleen om het percentage. Ik vraag vooral om meningen van mede-webdesigners, hoe gaan jullie om met zulke browsers, waar ligt jullie grens (welke versie van IE bijvoorbeeld) en hoe ga je ermee om als je klant persé de website in alle versies van IE wilt hebben draaien?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

En doe zelf eens wat moeite; de discussie die je nu wil aanzwengelen is al meer dan genoeg gevoerd hier. Als je na het lezen van die topics nog discussiepunten over houdt ben je van harte welkom alsnog een nieuw topic te openen. Maar hanteer dan de Quickstart waar ik eerder aan refereerde. En een goede discussie zwengel je niet aan door een paar éénzins-vragen te dumpen; je geeft als vraagsteller ook meteen je eigen kijk op de zaken en vraagt om input daarop.

[ Voor 83% gewijzigd door RobIII op 01-12-2010 02:11 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.