![]() |
|
[ Voor 162% gewijzigd door P-Storm op 01-12-2010 15:54 ]
![]() |
|
[ Voor 162% gewijzigd door P-Storm op 01-12-2010 15:54 ]
Verwijderd
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Verwijderd
Bijna niemand? Dit spel is een megahit op xbox liveSeamusXanthus schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:23:
Jammer dat bijna niemand dit speelt want het verdient beter. Misschien wel de beste platformer van deze genreratie?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Beste platformer kan ik niet zeggen (N+ is beter imho, walljumps voelen beter daar).SeamusXanthus schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:23:
Misschien wel de beste platformer van deze genreratie?
Ik hoop dat ik de tijd kan vinden/maken om SMB helemaal uit te spelen. Het leveldesign in N+ is wel simpel, maar of het minder variatie is, moet ik nog zien. Ik zal mijn ervaringen hier delenSeamusXanthus schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:44:
@Kompaan: N+ vond ik toch minder (ook wel goed) omdat oa de polish een stuk minder was. Ook het leveldesign herinner ik me als een stuk minder afwisselend. Op alle punten die ik noem scoort SMB toch hoger dan (vind ik). Als je net bij de eerste wereld bent staat je nog aardig wat te wachten trouwens, dus ben benieuwd of je verder in het spel N+ nog steeds beter vindt
Ik ga het spel ook aanschaffen voor de pc. Het is jammer dat er geen PS3/PSP versie zal uitkomen.Thomasthomas schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:58:
Dit spel heeft op Steam mijn aandacht getrokken. Grappige naam, grappige features. Misschien koop ik het wel.
[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 02-12-2010 22:30 ]
[ Voor 34% gewijzigd door daanteb op 03-12-2010 09:46 ]
Light of dark zone? In de light zone ging het halen van A+ op alle stages vrij vlot eigenlijk. In de dark zone probeer ik het, maar daardoor doe ik er veel langer over dan zou moetenalle bandages & warp zones doe ik later wel een keer. A+ probeer ik wel meteen. was 1 lvl in de Salt factory die ik wel 100x heb gedaan voordat ik die haalde
2e map van wat? Vanavond eens kijken wat mijn tijd islight zone, 2e map. moest je binnen 8:30 halen!
[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 06-12-2010 10:28 ]
light zone, 2e map. moest je binnen 8:30 halen!Boeboe schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:19:
[...]
Light of dark zone? In de light zone ging het halen van A+ op alle stages vrij vlot eigenlijk. In de dark zone probeer ik het, maar daardoor doe ik er veel langer over dan zou moeten
En ja, bandages. Heb er nu 60, maar ga toch maar wachten tot ik de dark world heb uitgespeeld. Om grijze haren van te krijgen.
Als je een level één keer binnen de tijd haalt, en er de volgende keer een half uur er over doet, dan ziet dat er ook als een A+ uit. Beetje krom, maar goed.daanteb schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:51:
[...]
light zone, 2e map. moest je binnen 8:30 halen!volgens mij zijn er ook veel tijden aangepast in patches, zag op youtube een filmpje van iemand die haalde em in 14 sec en hij kreeg ook grade A+
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Something something
Super Meat Boy was eergisteren €3,50 (EU/NL Steam)SeenD schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:28:
€ 3,50?
Ik heb hem gister voor 7 euro in de steam store gekocht...
Had je hem in de EU/NL store? Of heb je een andere store?
Ik ga ook ff kijken of ik mn xbox controller op mn notebook kan aansluiten, dat speelt denk ik wel prettiger.
Het liefste mn nintendo 8bit controller, maar ja, die heeft geen usb.
Tot gisteravond 7 uur, NL-/EU-store.SeenD schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:28:
€ 3,50?
Ik heb hem gister voor 7 euro in de steam store gekocht...
Had je hem in de EU/NL store? Of heb je een andere store?
Something something
Something something
[ Voor 29% gewijzigd door daanteb op 25-12-2010 18:19 ]
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 26-12-2010 20:05 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door DriveSand op 27-12-2010 15:00 ]
Wa Doede Nou
Verwijderd
Something something
[ Voor 14% gewijzigd door Kompaan op 18-01-2011 16:37 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Jveer op 19-01-2011 17:00 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Heb ik gedaan het ergste is gewoon dat ik weet wat ik moet doen, maar het lukt me nietdaanteb schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:11:
als ik er niet uitkom kijk ik ff op youtube hoe het moetvooral met bandages en warp zones aangezien die vaak verstopt zitten.
Verwijderd
pasta schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:15:
[afbeelding]
* pasta heeft de soundtrack binnen \o/
http://dbsoundworks.bandcamp.com/Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:10:
[...]
![]()
De sfeervolle muziek maakt het spel inderdaad echt compleet. Mag ik vragen hoe je daar aan bent gekomen?
Wens ik je geluk mee, die "no death"- achievements zijn naar mijn idee schier onmgelijk, vooral die van the rapture dark world en van beide versies van the cotton alleyUrza- schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:27:
Ja, als je levels in grade a+ haalt dan kun je die spelen in de dark world variant van dezelfde world. Je kunt zien wat je unlockt hebt door op x te drukken (als je met controller speelt). Staat ook onderin het scherm overigens.
Laatste paar dagen niet veel tijd gehad om te spelen...
Wil mss ook nog wel de steam achievements proberen
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
[ Voor 36% gewijzigd door Bad_Boy op 28-04-2011 16:45 ]
ah inderdaad was het even vergeten dat de glitchlevels ook meetellen in het percentage. Heb zelf die van wereld 1 en 2 al gehaald, ben nog op zoek naar een niet te moeilijk level in de andere werelden waar ik als ik start kan zien of bandage girl glitcht (is dat wel een woord?Urza- schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:50:
Ja skyscraper heeft bij wereld 1 al moeilijke sprongen (die 2 blades die naar beneden vallen waar jij omhoog moet walljumpen). Ik denk dat the guy toch wel lastiger is though (al moet ik skyscraper nog... niet zoveel geprobeerd though).
Overigens krijg je 1% erbij voor de -1 glitch werelden (totaal 6) waardoor je 106% kunt halen (dus skyscraper en the guy kun je skippen, al wil je the guy wss wel hebben) omdat je voor de 100% achivement maar 100% nodig hebt
Overigens kun je veel van die werelden waarbij je double jump nodig hebt ook halen met ogmo (heeft ook double jump en is wat langzamer/springt minder hoog) of aquaria mannetje (een flinke dash + jump als je op b ramt).
Heb je VVVVVV ook ooit gespeeld? Dat was een beetje de reden dat ik SMB ben gaan spelen (had de smaak van platformspellen weer te pakken, wss vanwege nostalgische redenen en de vele uurtjes megaman/super mario als kind).
Same here, al moet ik eerst nog mijn onderzoek uitvoeren, het moet iig over ~12 weken af zijn...het schrijven van mijn master thesis neemt op het moment de meeste tijd in beslag!
[ Voor 33% gewijzigd door Bad_Boy op 02-05-2011 22:56 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Urza- op 12-05-2011 14:39 ]
10 second ninja DONE
yep, ben met het spel gestopt zonder 7-20 gedaan te hebben. Ik was 1x zelfs voorbij de bewegende mini zaagjes... maar ging net daarna dood.Marrruuuk schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 19:59:
lvl 7-20 mag sterven wat mij betreft.
[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 12-12-2011 16:08 ]
van het weekend ook the Kid weer 100x geprobeerd. Nog nooit voorbij het eerste level gekomendaanteb schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:18:
Haha wow, ff in 20 minuutjesHeb het laatst nog weer eens geprobeerd, resultaat: 2 levels + een warpzone in anderhalf uur
Wel darkworld levels maar zo schiet het niet echt op.. denk niet dat ik dit ooit op 100% ga halen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq