Ik ben helemaal klaar met het slechte signaal van digitenne (Heerenveen) en wil overstappen naar bijvoorbeeld upc of tele2. Ik heb echter een KPN TV Topfield PVR 160GB die me prima bevalt. Zou ik deze kunnen blijven gebruiken en zo de aanschaf (upc) of maandelijkse extra kosten (tele2) van een nieuwe hd receiver kunnen voorkomen?
intruder1400,
Het is niet de bedoeling dat je simpelweg een vraag dropt, zonder aan te geven wat je zelf hebt gevodnen aan info. in dit geval gaat het gewoon om compatible en gecertificeerde ontvangers, hetgeen je gewoon bij de aanbieders op kunt vragen.
Gelieve voortaan eerst Het algemeen beleid en dan met name de quickstart nog eens door te nemen.
Voor nu een slotje.
Het is niet de bedoeling dat je simpelweg een vraag dropt, zonder aan te geven wat je zelf hebt gevodnen aan info. in dit geval gaat het gewoon om compatible en gecertificeerde ontvangers, hetgeen je gewoon bij de aanbieders op kunt vragen.
Gelieve voortaan eerst Het algemeen beleid en dan met name de quickstart nog eens door te nemen.
Voor nu een slotje.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.
![]()