Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dubbele horizontale menu bar

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11 21:57

Hedva

Blobfish

Topicstarter
Ik krijg het maar niet voor elkaar om de 2 menubars tegen elkaar aan te plakken. Het lukt alleen als ik de padding van a op 0 zet, maar dan klopt de menu bar niet meer.

Ik heb hier het geupload in een rar, want ik weet niet of je hier codes mag posten.

*knip*

Jesse

[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 30-11-2010 22:23 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:45
Alleen de margin top of bottom op nul zetten.

• Hedva

Hedva

Blobfish

Topicstarter
margin staat sowieso al op 0.
Alleen op de padding top is veranderd. Maar als ik die terug verander naar 0 dan klopt de menu bar niet meer.

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:28
Het makkelijkst zou zijn om ze eigen div'jes te geven, maar hier lukt het ook zonder. Je list items in 'menu' zijn namelijk te hoog.

code:
1
2
3
ul#menu li a {
    height: 32px;
}

[ Voor 3% gewijzigd door Z-Dragon op 30-11-2010 22:11 ]

^ Wat hij zegt.

• Hedva

Hedva

Blobfish

Topicstarter
Z-Dragon schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:07:
Het makkelijkst zou zijn om ze eigen div'jes te geven, maar hier lukt het ook zonder. Je list items in 'menu' zijn namelijk te hoog.

code:
1
2
3
ul#menu li a {
    height: 32px;
}
Tnx! Soms moet ik leren om t eerder te vragen, dit heeft me nu al een uur gekost, terwijl de oplossing zo simpel is.

Maar bedankt!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:25

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ja, je mag hier code posten, daarom hebben we de [code] tag. We willen zelfs dat je relevante code post, dan hoeven we niet in je complete website te graven. Wat we echter niet willen, zijn Kan iemand even .. ? topics, waar dit wel heel erg op lijkt. Ik ga het topic daarom ook sluiten. Mocht je de volgende keer met een probleem zitten, wil je dan de Quickstart goed nalezen?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.