Ik ben voor een desktop aan het kijken naar een Wireless N PCI kaart en ik vraag me nu af welke snelheid je kan verwachten met zulke kaarten. Ik heb de gehele pricewatch doorgelopen maar productreviews zijn in de regel zo enorm kansloos, beetje cijfers geven en wat tekst zodat je eenvoudig karma kan storen, en vermelden nooit de werkelijke snelheid die behaald kan worden met zulke kaartjes.
Ook via Google zijn reviews zoeken enorm lastig omdat sites zoals de pricewatch, maar ook kieskeurig en beslist, dit verpest hebben door bij elk product een review optie te geven, hierdoor is een objectieve review vinden veel lastiger geworden omdat je eerst door tientallen prijsvergelijkingssites heen moet worstelen.
Weet iemand wat ik van kaarten zoals de pricewatch: ICIDU Wireless PCI-Card 300N en de pricewatch: TP TL-WN951N kan verwachten? Moet ik dan denken aan 3-4MB/s of eerder 10MB/s? Wireless N geeft theoretisch namelijk 150Mbit beide kanten op, maar hoeveel van die 150Mbit zal je kunnen halen met zulke kaartjes?
En waar kan je tegenwoordig nog reviews vinden die over zulke onderwerpen gaan?
Ook via Google zijn reviews zoeken enorm lastig omdat sites zoals de pricewatch, maar ook kieskeurig en beslist, dit verpest hebben door bij elk product een review optie te geven, hierdoor is een objectieve review vinden veel lastiger geworden omdat je eerst door tientallen prijsvergelijkingssites heen moet worstelen.
Weet iemand wat ik van kaarten zoals de pricewatch: ICIDU Wireless PCI-Card 300N en de pricewatch: TP TL-WN951N kan verwachten? Moet ik dan denken aan 3-4MB/s of eerder 10MB/s? Wireless N geeft theoretisch namelijk 150Mbit beide kanten op, maar hoeveel van die 150Mbit zal je kunnen halen met zulke kaartjes?
En waar kan je tegenwoordig nog reviews vinden die over zulke onderwerpen gaan?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N