Dag lieve Tweakerts.. (of wat dan ook)
Vorige week is mijn wel geliefde MacBook Pro (early '08) moeilijk gaan doen en is het scherm overleden. Nu ben ik dus gedwongen een nieuwe Mac te kopen maar ik zit constant te dubben welke ik zal kopen. Ook al ben ik ondertussen 2 jaar Mac gebruiker ik ga toch even naar jullie mening vragen.
Vooraf gezegd; Ik reis 'veel' dus mobiliteit is een pré.
Waar ga ik de machine zoal voor gebruiken? - Het is de bedoeling dat ik de machine voornamelijk voor school ga gebruiken (Lees: Code rammen, hier en daar wat Photoshop en Flash, text verwerken en een klein beetje fotobewerking (dit doe ik thuis wel veel) )
Goed, ik heb voor mezelf de volgende 2 Machine's samengesteld en graag zou ik horen wat jullie denken wat het beste voor mij is.
Een 13" MacBook Pro + extern scherm voor thuis - met de volgende specs;
Processor: Intel Core 2 Duo 2.66 Ghz
Geheugen: 8GB geheugen
Harde Schijf: 320GB 5400RPM Schijf
-----------------------------------------------------------------------
Een 15" MacBook Pro zonder extern scherm met de volgende specs;
Processor: Intel Core i5 2.4 Ghz
Beeldscherm: Hi-Res Glossy Widescreen Display
Zing het maar, ik ben benieuwd, zelf twijfel ik nog aardig.
Vorige week is mijn wel geliefde MacBook Pro (early '08) moeilijk gaan doen en is het scherm overleden. Nu ben ik dus gedwongen een nieuwe Mac te kopen maar ik zit constant te dubben welke ik zal kopen. Ook al ben ik ondertussen 2 jaar Mac gebruiker ik ga toch even naar jullie mening vragen.
Vooraf gezegd; Ik reis 'veel' dus mobiliteit is een pré.
Waar ga ik de machine zoal voor gebruiken? - Het is de bedoeling dat ik de machine voornamelijk voor school ga gebruiken (Lees: Code rammen, hier en daar wat Photoshop en Flash, text verwerken en een klein beetje fotobewerking (dit doe ik thuis wel veel) )
Goed, ik heb voor mezelf de volgende 2 Machine's samengesteld en graag zou ik horen wat jullie denken wat het beste voor mij is.
Een 13" MacBook Pro + extern scherm voor thuis - met de volgende specs;
Processor: Intel Core 2 Duo 2.66 Ghz
Een 15" MacBook Pro zonder extern scherm met de volgende specs;
Processor: Intel Core i5 2.4 Ghz
Beeldscherm: Hi-Res Glossy Widescreen Display
Zing het maar, ik ben benieuwd, zelf twijfel ik nog aardig.