ipod wifi 3g converter

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris84
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 20:12
ik had op youtube een filmpje gezien waarmee je met joikuspot je mobiel 3G om kon zetten in WiFi.
maar daarvoor had je een nokia nodig. en ik heb een sony :D

maar is er een bestaand programma(of hardware) waarmee je hetzelfde kan bereiken, je ipod op internet via wifi via de 3G verbinding van je ipod?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:48
Welke Sony Ericsson telefoon heb je? Mijn glazen bol is namelijk stuk gegaan vorige Halloween :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:49

Emiel1984

Made in NL

alex3305 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:16:
Welke Sony Ericsson telefoon heb je? Mijn glazen bol is namelijk stuk gegaan vorige Halloween :(.
Joris84 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:14:
ik had op youtube een filmpje gezien waarmee je met joikuspot je mobiel 3G om kon zetten in WiFi.
maar daarvoor had je een nokia nodig. en ik heb een sony :D

maar is er een bestaand programma(of hardware) waarmee je hetzelfde kan bereiken, je ipod op internet via wifi via de 3G verbinding van je ipod?

alvast bedankt
Ik snap er ook niks van.. hij heeft geen nokia maar een sony.. zijn vraag is of er een applicatie voor de ipod is welke de 3G omzet in een wifi..

Om de vraag alvast te beantwoorden.. dit vond ik na 1 minuut via google..
http://www.gadgetvenue.co...spot-apple-ipad-05065959/

Door verwarring heb ik iets te snel gereageerd :p.. Bovenstaande link gaat over iets anders..wellicht werkt het want het gaat erom dat je WIFI devices kan laten verbinden met je iPhone.

[ Voor 8% gewijzigd door Emiel1984 op 30-11-2010 21:28 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris84
beetje onduidelijk ja.
ik zoek een programma of een stukje hardware dat de 3G verbinden van mijn telefoon oppikt en die dan weer uitzendt als wifi signaal dat door mijn ipod touch kan worden opgepikt zodat ik internet verbinding heb, ik heb een sony ericson aino.

mijn ipod touch is niet gejail breaked dus dat programma van jou(emiel) werkt niet. had ik ook al gevonden.

EDIT: het gaat om een stukje software voor mijn telefoon. niet voor mijn ipod touch(4G)

[ Voor 10% gewijzigd door Joris84 op 30-11-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:35
Tethering is wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ehm of je Ipod verkopen en een Iphone kopen? ben je er ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris84
joosthaarman schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:30:
Ehm of je Ipod verkopen en een Iphone kopen? ben je er ook!
ja wat is 1000 euro nou vandaag de dag hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:49

Emiel1984

Made in NL

Joris84 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:25:
beetje onduidelijk ja.
ik zoek een programma of een stukje hardware dat de 3G verbinden van mijn telefoon oppikt en die dan weer uitzendt als wifi signaal dat door mijn ipod touch kan worden opgepikt zodat ik internet verbinding heb, ik heb een sony ericson aino.

mijn ipod touch is niet gejail breaked dus dat programma van jou(emiel) werkt niet. had ik ook al gevonden.

EDIT: het gaat om een stukje software voor mijn telefoon. niet voor mijn ipod touch(4G)
Snap ik het goed dat je het internet dat je op je Iphone hebt wilt gaan delen zodat je op de SE Aino telefoon Ipod Touch ook internet hebt ? Waar wil je eigenlijk precies naartoe ? Wat wil je bereiken..streamen media naar je ipod touch ?

[ Voor 7% gewijzigd door Emiel1984 op 30-11-2010 21:38 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris84
is heb een sony ericson aino met 3G
ik heb een ipod touch die alleen WiFi heeft.

ik wil de 3G die ik op mijn aino binnen krijg op de een of andere manier converten tot die WiFi die weer door mijn ipod tocuh opgepikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 22:27
je ipod op internet via wifi via de 3G verbinding van je ipod?

alvast bedankt
Ik denk dat mensen hierdoor in de war van je raken.

[ Voor 8% gewijzigd door Alekz87 op 01-12-2010 01:10 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joris84 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:38:
is heb een sony ericson aino met 3G
ik heb een ipod touch die alleen WiFi heeft.

ik wil de 3G die ik op mijn aino binnen krijg op de een of andere manier converten tot die WiFi die weer door mijn ipod tocuh opgepikt kan worden.
Hierboven staat het antwoord wat je zoekt. Nu moet je alleen nog uitzoeken of thetering werkt met de Sony Ericsson Aino. Hiervoor kun je http://www.Google.nl gebruiken en de Gathering of Tweakers Search .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:04
Op GoT verwachten we wat eigen inzet. Dat betekent dat je let op je taalgebruik, maar ook dat je wat moeite doet om zelf het antwoord te vinden. Dit topic gaat daarom dicht :).

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 01-12-2010 10:46 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.