Windows 7 mijn afbeeldingen usersaccounts?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375037

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb echt geen idee of ik dit topic goed plaats.

Als ik naar eigenschappen van een foto die in mijn afbeeldingen is opgeslagen ga en dan naar beveiligingen, krijg ik een heel lijstje met namen van groepen of gebruikers.

System
Onbekende account (S-1-5-21 en dan nog heel veel getallen)
naamadministrator (Jacqueline/sjaack)
HomeUsers(Jacqueline/HomeUsers)
Administrators(Jacqueline/administrators)
WMPNetworkSVC

Nu zijn dit wel heel erg veel accounts voor 1 laptop waar ik de administrator ben en er geen gastaccount is. Ik heb er verder vrij weinig verstand van maar ik kan hier verder ook niks over vinden. Heb ik een virus o.i.d.?
Ik vraag me vooral af wat onbekende account kan zijn. Iemand enig idee?

Edit: Ik had deze beter bij beveiligingen en virussen kunnen plaatsen maar ik kan dit topic niet weghalen. Excuses!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 375037 op 30-11-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-07 14:28
Onbekende account => 100% disabled Administrator account (standaard disabled in Windows 7). -> Alle rechten

System => Heeft highest privilage op alle mappen rechten. -> Alle rechten

WMPNetworkSVC => Windows Media Player Network Service obvious -> Alleen lezen

NaamAdministrator (Jaqueline/sjaack) => Jouw gebruikersaccount -> Alle rechten

HomeUsers => Groep die gemaakt wordt als je een homegroup aanmaakt. -> Weegeven, Lezen, Lezen en Uitvoeren

Dus je hoeft je hier geen zorgen om te maken dit is gewoon standaard gedrag bij het maken van bepaalde instellingen in Windows 7.

En als je per ongeluk een topic maakt in de verkeerde forum hoef je niet nog een topic in de juiste forum te maken, deze wordt vanzelf verplaatst, in verband met 2 topics in de gaten moeten houden e.d. *twitch*

[ Voor 30% gewijzigd door Starke op 30-11-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Starke schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:00:
Onbekende account => 100% disabled Administrator account (standaard disabled in Windows 7). -> Alle rechten
Alleen als de SID (zo heet dat ding) eindigt op -500.
Is het een RID in de 100x reeks dan is dat een verwijderde account of een restant van een herinstallatie.
En als je per ongeluk een topic maakt in de verkeerde forum hoef je niet nog een topic in de juiste forum te maken, deze wordt vanzelf verplaatst, in verband met 2 topics in de gaten moeten houden e.d. *twitch*
Ik zie dan liever een Topicreport eerlijk gezegd. Het is niet alsof we alles achter iedereens kont op hoeven te ruimen toch?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device