Ervaringen met GSM-Eindhoven?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.979 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359981

Topicstarter
Iemand ervaringen mee? Vroeger was deze webshop uit Eindhoven toch ook opgenomen in Tweakers Pricewatch? Ik wil er misschien een telefoon kopen maar ik weet het niet zeker maar ik heb ooit gehoord dat zij telefoons importeren vanuit landen als Roemenië, en zijn de telefoons wel eerlijk? En ik ben ook benieuwd waarom de webshop niet meer is opgenomen in Tweakers Pricewatch? Ik heb dit forum doorzocht maar geen andere topics over deze winkel kunnen vinden, dus hopelijk is het toegestaan wat ik doe.

B.v.d.,
Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 08:03
Ik heb er wel eens zaken mee gedaan de afgelopen jaren (telefoons unlocken en een telefoon gekocht).
Het is volgens mij een eenmanszaak en hij zit nu op de Boschdijk in Eindhoven (woonhuis). Ik fiets er iedere (werk) dag voorbij en zie regelmatig een bezorg busje staan. Verder reageert ie redelijk snel op mails.
Waar zijn telefoons vandaan komen weet ik niet maar het lijkt me niet dat ie in gestolen waar handelt haha.
Ik heb er iig een goed gevoel bij.

[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 01-12-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:08
Telefoons komen veelal uit Duitsland. Legaal of niet dat weet je bij geen enkele leverancier 100% zeker. Ik heb echter alle vertrouwen in GSM-eindhoven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 20:28
Ruud schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:01:
Telefoons komen veelal uit Duitsland. Legaal of niet dat weet je bij geen enkele leverancier 100% zeker. Ik heb echter alle vertrouwen in GSM-eindhoven!
Uit Duitsland? Dat wil nog weleens problemen geven met de garantie. Daarnaast mag ik er toch stellig van uitgaan dat waar kopen bij zowat elke grote winkelketen toch wel legaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Veel merken, zoals bijv. Nokia, Motorola en Sony Ericsson geven twee jaar fabrieksgarantie, die geldt voor toestellen uit alle landen van de Europese Unie, daar zul je dus gewoonlijk geen problemen mee krijgen.
Geen garantie is er, wanneer een toestel bijv. afkomstig is uit Hongkong of de UAE, landen, waar bepaalde telefoons soms enkele maanden eerder op de markt komen, dan in Europa, zodat webshops er weleens toestellen willen halen, om de eerste te kunnen zijn, die dat bepaalde model hier in NL levert. In zulke gevallen zal de shop de garantie moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destreep
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-12-2016
Zeker niet heen gaan! Ik liet van mijn iPad mini 3 het glas vervangen. Na vervanging werkt de vingerafdrukscanner niet meer. Ik had de scanner voor reparatie uit gezet en de pincode gedeactiveerd. Het verweer: het ligt niet aan ons want we konden niet testen of hij het deed. Nou, ik weet dat hij het nog deed. Maar een klant wordt niet gelooft. Van eigen verantwoordelijk (vooraf de juiste vragen stellen) wil men niets weten. Prutswerk krijg je hier dus! Ik zit nu met een iPad met een gerepareerd glad maar zonder vingerafdrukscanner. Dat men zich zo gemakkelijk hier vanaf kan maken.
De iPad is nog wel opgestuurd om de scanner te laten testen. Of het aan de reparatie ligt. Uitslag: het is niet te maken en het ligt niet aan ons. Moet ik nu wel de reparateur geloven? Ik geloof iig mijzelf. Dat hij het deed op het moment van inlevering. Advies: ga niet naar deze reparateur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 597256

Wow, na 6 jaar een topic kick.... kom jij uit een winterslaap ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-06 21:55

Perkouw

Moderator General Chat
En dit topic gaat op slot.