Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[req] Mute icon in JWPlayer is storend

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Als ik een video bekijk (zeg deze) en ik wil geen audio (want ik zit op de zaak) dan kan natuurlijk het volume naar 0 slepen of op de speaker klikken.

Echter, vervolgens komt er een redelijk irritante mute-icon dwars door de video staan. Ik kan, als alternatief, wel mijn "master volume" in de taakbalk mute-en, maar dan hoor ik andere audio niet meer die ik wél wil.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DEpvaAlmfDUMG7fxwHt2aFOI/full.png

JWPlayer heeft een optie om die storende icon uit te schakelen; echter ten koste van andere icons als ik hun forum goed begrijp.

Misschien is er een mogelijkheid wat druk uit te oefenen bij de auteurs om dit te "fixen" of een andere optie om die irritante icon uit beeld te krijgen (of misschien is 't er (inmiddels) wel maar mis ik de juiste post in hun forum of mis ik iets in hun documenatie)?

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 30-11-2010 15:28 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:59

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ranzige fix zou zijn om het mute icon te overriden, via de skin. Nadeel is wel dat je vervolgens de play/error/buffer icons van background moet voorzien, daarbij de "default" background transparant maken.

[ Voor 9% gewijzigd door MueR op 30-11-2010 15:59 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mute icoon bij video , ik vind dit topic dubbelop :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Whoops. My bad.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Volgende keer dat het gebeurt laat ik IlseIII er wel voor zorgen dat je de faq overschrijft >:)

:+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.