Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Op 11 december 2010 komt Philip Bloom naar Amsterdam.

Deze dag wordt er een dSLR meetup georganiseerd door Gert Kracht van video54.nl

Ik heb hier dus verder niks mee te maken en kom ook slechts op bezoek! Vragen op organisatorisch gebied zijn dus ook niet aan mij besteed

Het belooft een razend interessante dag te worden en ik denk dat er mensen zijn die hier ook interesse in hebben!

Het draait hierbij voornamelijk om filmen met een dSLR. Wat informatie:

Philip Bloom
www.philipbloom.net
www.vimeo.com/philipbloom

Meetup
video54.nl
philipbloom.net

We komen dus om 12:01 samen bij Smits Koffiehuis bij Centraal Station Amsterdam.
Rond 21:30 is het feest voorbij en is er gelegenheid voor een biertje + napraten.
Voor meer informatie zie websites!

Ik vind het altijd interessant om te zien wat mensen meenemen. Hier is mijn lijst:

5D mark II
7D
Glidecam HD-4000
24-70 F2.8
17-40 F4.0
Zoom H4n
Sennheiser EW 122P G3-B with ME-4 microphone

Tot dan! :)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtBlackEyes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06-2022

SgtBlackEyes

Nieuwschierig aagje

Misschien dat ik ook kom, heb zelf helaas (nog) geen hdslr. Maar ben toch wel echt benieuwd naar ervaringen van anderen. En wil graag wat vragen stellen :)

Canon 60d - Tamron 17-50 f/2.8 - Olympus Zuiko 50mm f/1.8 - Olympus 70-230 f/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyChainsaw
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

HappyChainsaw

It's a trick. Get an axe.

Ben er ook bij! Helaas kan ik alleen 's middags en mis ik dus het leukste deel (na 21:30).

Ik denk dat ik een zo klein mogelijke schoudersteun pak, m'n handgreep met recordknop en een regenbestendige set. Ik heb een hekel aan plu's. De enige lens met weather sealing die ik heb is de 100L, dus de keuze is snel gemaakt. Misschien nog een kleine 50/1.4 in mijn jaszak voor als we ergens naar binnen gaan en alles beslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtBlackEyes schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:34:
Misschien dat ik ook kom, heb zelf helaas (nog) geen hdslr. Maar ben toch wel echt benieuwd naar ervaringen van anderen. En wil graag wat vragen stellen :)
Ik probeer erbij te zijn maar kan niks beloven i.v.m. het werk en reeds eerder gemaakte afspraken. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ben niet geweest, maar volgens mij heb ik wel een deel van de groep gezien. Toen ik rond 17:30 over de dam liep stonden er wel heel veel mensen met hun DSLR te filmen (inclusief monopods, rigs, matteboxjes en dergelijke die normale toeristen niet echt hebben).

Een nuttige meeting? :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
pff lees ik nu :)

had me leuk geleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:34

Stoney3K

Flatsehats!

DarkShadow schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:49:
pff lees ik nu :)

had me leuk geleken.
Toevallig nog iemand wat geschoten?

Gert is een oude bekende van me, dus ik ben wel even benieuwd wat ie te vertellen had. ;)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyChainsaw
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

HappyChainsaw

It's a trick. Get an axe.

Er is voor de meet-up in Amsterdam een aparte Vimeo group opgezet met wat filmpjes. Gert kom je regelmatig tegen!
Pagina: 1