Button probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 17:59

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Topicstarter
Hey iedereen

Ik heb op mijn site *snip* al even een probleem met een button en heb er tot nu toe nog geen oplossing voor gevonden.
Ik heb er namelijk een loginformulier staan (integratie met SMF, site draait op WordPress) en die loginknop kan je eigenlijk gewoon niet aanklikken. Dat probleem heb ik al opgemerkt in Firefox, Google Chrome, Opera, en heb geen idee wat het is.
Inloggen gaat wel via enter, maar is redelijk lastig om zo te werken.

Zou iemand van jullie mij kunnen zeggen wat er mis is?

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 30-11-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52

Bosmonster

*zucht*

Firebug zegt dat er een hele grote P-tag overheen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
vampiretrix schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:45:
Zou iemand van jullie mij kunnen zeggen wat er mis is?
Nou... Kan iemand even...?
We verwachten hier wel wat eigen inzet (zie onze Quickstart) waar ik in dit topic helaas niets van terug zie. Inmiddels heb je al een (en misschien wel hét) antwoord dus kan dit verder wel op slot. Hanteer volgende keer a.u.b. de Quickstart en post bij voorkeur (relevante!!) html/css en laat linkjes naar je site achterwege; maak liever een "uitgeklede testcase" en zet die ergens online (desnoods in een subdirectory van je site ofzo) zodat het niet als spam aangemerkt kan worden ;)

Probeer volgende keer ook even een topictitel te verzinnen die de lading een beetje dekt; "button probleem" is zo nietszeggend ;)

edit:

Hint: kijk inderdaad eens naar <p class="reglink">...

edit:

En je sneeuwscriptje trekt achterlijk veel CPU cycles; daar wil je waarschijnlijk ook nog iets aan doen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 30-11-2010 12:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.