Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo afgelopen week is F-secuur al dehele tijd aan het schrijven op mijn schijf en het houd niet op, en regelmatig 100% vraagt, is er oplossing voor om dit probleem te verhelpen??
maar het zal natuurlijk wel nodig zijn om dit proces te voldoen, maar ik kan er egt niet tegen dat hij zoveel vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-09 22:26
Zonder een betere onderbouwing, en normaal Nederlands, is het mij niet helemaal duidelijk wat je nu bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 14:20
offtopic:
*TRING* Helpdesk hier, onze glazen bol is stuk. Kunt u het probleem nader uitleggen? :+

Wat zegt het F-Secure programma zelf? Is deze aan het scannen (ipv schrijven)? Is deze up2date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Idd, zoek eens uit waarom die continu bezig is. Of kill het proces en laat een ander prog het werk doen en kijk of die hetzelfde euvel vertoont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
er zijn 3 procesen bezig van f-secuur, 1 is er bezing met scannen, en die andere zijn aan het schrijven.
en is up2date, maar begrijp er niks van dat hij er nooit mee ophoud is al zeker een 5 dagen aan het schrijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Maar wat is hij dan aan het schrijven?
Iets meer info is wel wenselijk, want hier kunnen we natuurlijk niet zo heel gek veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
denk aan het update, maar is dat duurt tog geen dagen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Nou, kill het proces, kijk of het ding ergens een update bestand heeft, gooi dat weg en laat het hem opnieuw doen.

Een beetje eigen inzet kan heus geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zal is kijken of ik wat kan vinden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-08 11:11

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Dat had je natuurlijk in de eerste plaats al moeten doen voordat je hier postte....

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mischien wel jha, maar ik heb niet zoveel verstand ervan als jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Staat er bij de instellingen van F-secure niets van automatisch scannen (elke keer dat je de pc opstart of dat soort ongein, ik weet niet precies wat er in F-secure zit maar alle virusscanners zijn toch ongeveer hetzelfde :P). Zo ja, kijk of je dit een standje lager/uit kan zetten.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bwerg schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:11:
Staat er bij de instellingen van F-secure niets van automatisch scannen (elke keer dat je de pc opstart of dat soort ongein, ik weet niet precies wat er in F-secure zit maar alle virusscanners zijn toch ongeveer hetzelfde :P). Zo ja, kijk of je dit een standje lager/uit kan zetten.
goeie tip!
Pagina: 1