Airtunes / Airplay all-in-one speakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Op de Apple site over Airplay staat mooi vermeldt dat Airplay volledig geïntegreerd is in speakers, docks etc. Ik heb even gezocht maar kan nog geen producten vinden die dit ook daadwerkelijk ondersteunen.

Er zijn wel wat aankondigingen etc, maar echt geïntegreerde speakers heb ik nog niet gevonden. iHome heeft wel iets dergelijks aangekondigd, maar de website geeft een 404 op de link in de aankondiging.

Zijn er tweakers die ook al gezocht (en hopelijk gevonden) hebben? Ik ben zelf aan het kijken of er een leuke speaker met airplay is voor in de keuken, integrated dus, zoiets als dit apparaat van Philips (hopelijk nog iets compacter).

[ Voor 11% gewijzigd door Sander op 30-11-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 08:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Een aantal merken (Denon, Marantz, B&W, JBL en iHome) zullen apparatuur op de markt brengen met geintegreerde ondersteuning voor AirPlay.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Falcon schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:16:
Een aantal merken (Denon, Marantz, B&W, JBL en iHome) zullen apparatuur op de markt brengen met geintegreerde ondersteuning voor AirPlay.
Zoals je in mijn post kunt zien heb ik dat ook kunnen lezen op de Apple site, mijn vraag was echter of er ook al concreet producten beschikbaar zijn of aangekondigd zijn. Verder dan een nagenoeg identiek apparaat van Marantz en Denon (dat wel losse speakers enzo nodig heeft) ben ik nog niet gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01-2021

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Ik zit zelf al een tijdje op de AirPlay speaker van iHome te wachten
http://ihomeaudiointl.com/discover/airplay/

Helaas is er nog niks bekend over beschikbaarheid en prijzen

In het persbericht voor iOS 4.2.1 staat het volgende over AirPlay:
iOS users also will be able to use AirPort Express® and AirPlay to stream wirelessly to any stereo or powered speakers, or directly to AirPlay-enabled speakers coming to market in the months ahead.

Ze komen er dus echt aan! :)

Ik heb ook op Twitter nog even bij B&W gecheckt wat hun AirPlay plannen zijn:
@Bowers_Wilkins Do you have any information about upcoming compatible AirPlay B&W speakers? Or an AirPlay update for the zeppelin?

Ze hadden het volgende antwoord:
@sjoerdo2009 Not yet, we will announce details on our blogs.

[ Voor 86% gewijzigd door SJOE®DO op 30-11-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
SJOE®DO schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:45:
Ik zit zelf al een tijdje op de AirPlay speaker van iHome te wachten
http://ihomeaudiointl.com/discover/airplay/

Helaas is er nog niks bekend over beschikbaarheid en prijzen

In het persbericht voor iOS 4.2.1 staat het volgende over AirPlay:
iOS users also will be able to use AirPort Express® and AirPlay to stream wirelessly to any stereo or powered speakers, or directly to AirPlay-enabled speakers coming to market in the months ahead.

Ze komen er dus echt aan! :)

Ik heb ook op Twitter nog even bij B&W gecheckt wat hun AirPlay plannen zijn:
@Bowers_Wilkins Do you have any information about upcoming compatible AirPlay B&W speakers? Or an AirPlay update for the zeppelin?

Ze hadden het volgende antwoord:
@sjoerdo2009 Not yet, we will announce details on our blogs.
Jup in de iHome ben ik ook erg geïnteresseerd, voornamelijk wat de prijsstelling gaat worden als hij uitkomt. Zeker ook dat ie "portable" is is wel geinig, kun je hem ook nog elders in huis gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Ik vrees dat ie toch wel duur (zeg rond de 300 euro) gaat worden. Wat me helemaal mooi lijkt is als je meerdere AirPlay speakers hebt, een in je woonkamer, keuken, slaapkamer en dan overal hetzelfde of verschillende nummers heen kunt streamen.

Ik moet zeggen dat AirPlay in combinatie met mijn nieuwe Apple TV echt super werkt, kan niet wachten op een betaalbare speaker met goed geluid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Gewoon je huidige speaker set aansluiten op een AirPort Express werkt natuurlijk ook. Zo heb ik het thuis, werkt prima. Nu nog de PlayStation door kunnen sluizen en het is helemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
SJOE®DO schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:58:
Ik vrees dat ie toch wel duur (zeg rond de 300 euro) gaat worden. Wat me helemaal mooi lijkt is als je meerdere AirPlay speakers hebt, een in je woonkamer, keuken, slaapkamer en dan overal hetzelfde of verschillende nummers heen kunt streamen.

Ik moet zeggen dat AirPlay in combinatie met mijn nieuwe Apple TV echt super werkt, kan niet wachten op een betaalbare speaker met goed geluid :D
Ik vind het ook super werken en opzich is Airport Express redelijk betaalbaar, maar om er nou meerdere te gaan kopen en ook nog eens aparte speakers of setjes voor in die ruimtes gaat me iets te ver, Airport Express + Hifi setje zal toch snel richting de 300e gaan. Als je op die manier rekent dan vind ik een prijs van 200 tot 250e prima voor zo'n apparaat.
Good Fella schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:23:
Gewoon je huidige speaker set aansluiten op een AirPort Express werkt natuurlijk ook. Zo heb ik het thuis, werkt prima. Nu nog de PlayStation door kunnen sluizen en het is helemaal perfect.
Klopt, maar voor de keuken wil ik het liever zo eenvoudig mogelijk. Liefst dus 1 stekker en alles in het apparaat. Geen zin in hoop kabels etc.

Heb overigens gemaild met iHome en (zeer snel) een reactie gehad van iemand van iHome in Europa. Mijn vraag was in of en wanneer deze airplay speaker uit zou gaan komen.
Daar is nog niets van bekend voor Europa. Zelfs indien een product in
Amerika gelanceerd wordt, hoeft dit niet te betekenen dat dit product naar
Europa komt. Dit heeft alles te maken met regelgeving.
Voorlopig afwachten dus wanneer het komt en dan hopen dat hij ook hier komt. Anders hebben we natuurlijk altijd nog de mogelijkheid om te importeren.

[ Voor 30% gewijzigd door Sander op 30-11-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Reply op twitter/facebook van iHome USA:
We appreciate all of your interest in the iW1. The iW1 will be available in limited quantities in early 2011 at a price of $299. More details are available on our recently updated iW1 page at http://www.ihomeaudio.com/discover/airplay/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 20:11

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Holy crap :P dan ben ik blij dat ik gewoon een Airport express aan mijn mooie actieve Logitech setje heb gehangen voor de keuken. Totaal kwijt: 75 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
sebastius schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:51:
Holy crap :P dan ben ik blij dat ik gewoon een Airport express aan mijn mooie actieve Logitech setje heb gehangen voor de keuken. Totaal kwijt: 75 euro?
Dat denk ik niet, airport express kost je al 90e, dus dat zal een stuk meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Sander schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:35:
Reply op twitter/facebook van iHome USA:
We appreciate all of your interest in the iW1. The iW1 will be available in limited quantities in early 2011 at a price of $299. More details are available on our recently updated iW1 page at http://www.ihomeaudio.com/discover/airplay/
Hmmn interessant, helaas vrees ik dat die limited quantities alleen maar in de VS beschikbaar zullen zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spork
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 16:39
als we het toch over airport express en geluid hebben...........
weten jullie of de airport express ook optical out ondersteund
en ook of de eerste MBP's (2006) dit hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 00:25

franssie

Save the albatross

AE ondersteund optical (zo heb ik het hier aangesloten, je moet wel even op ebay oid een 3,5 naar toslink kabeltje kopen).
Voor die MBP 2006 vraag zou je in de handleiding kunnen kijken, dat weet ik niet uit mijn hoofd.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:29
2007MBP heeft iig wel optical out.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spork
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 16:39
als ik nu dit topic (soort van) overneem moeten jullie het zeggen maar is het mogelijk om met android je itunes te besturen?? en is het mogelijk om vanaf mijn mbp een muziekje aan te zetten op mijn moeders imac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Nee, ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 00:25

franssie

Save the albatross

iets uitgebreider:
nee (android), ja (macs) mits je airtunes gebruikt of een soort remote desktop connectie (share screen). Het direct streamen van muziek naar een andere mac kan dacht ik nog niet, de enige reden dat ik een AE (airport express) naast mijn mac mini heb op dezelfde versterker. Een apple TV kan het ook wel (1e generatie in elk geval, die kan je selecteren als uitvoer bron in iTunes).

[ Voor 3% gewijzigd door franssie op 18-12-2010 00:56 . Reden: ben spontaan dyslexics aan het worden lijkt het wel ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Direct streamen van muziek naar een andere mac kan dmv AirFoil. Die maakt dan van de andere Mac een Airplay afspeelpunt. Weet niet of dat ook al goed werkt met de nieuwste versie van Airplay.

Maar om even een einde te maken de "hijack" ;) van dit topic, iemand al iets nieuws tegen gekomen over standalone all-in-one speakers met airplay ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
http://airplayspeakers.co...options-and-alternatives/

Wat Denon met het stereo system doet is eigenlijk wat we zoeken... Mja het is een stereo system...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Nismod schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 11:10:
http://airplayspeakers.co...options-and-alternatives/

Wat Denon met het stereo system doet is eigenlijk wat we zoeken... Mja het is een stereo system...
Tja en ik verwacht dan ook Denon prijzen en ik zou het liefst alles in 1 willen hebben zoals de iHome. Die hebben dus helaas release met kerst niet gehaald. Ben benieuwd wanneer ie dan gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Sander schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:52:
Dat denk ik niet, airport express kost je al 90e, dus dat zal een stuk meer zijn.
75 euro nieuw te koop. Maar de oudere generatie (802.11g) kun je tweedehands veel goedkoper vinden dus dan is het een leuk ding :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Eerste handson van de iW1 bij Engadget:
http://www.engadget.com/2...ireless-speaker-hands-on/

Helaas niet erg inhoudelijk, maar betekend wel dat hij eraan zit te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 21:08

MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyke87
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10 19:12
Een paar uur geleden heb ik een mailtje gestuurd naar iHome met de vraag wanneer we de iW1 kunnen verwachten. Reactie:

De laatste berichten hebben laten weten dat de Airplay producten van iHomein Europe worden verwacht in Q3. Dus nog even geduld hebben.

Nog even geduld zit er voor mij niet in. Dan maar de B & W speaker die in maart uitkomt voor het dubbele bedrag. Ik vind het gewoon achterlijk lang duren, in januari iets aankondigen wat pas in de zomer uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 15:50

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik had zelf een goed idee, niet dat ik het zelf kan uitvoeren ofzo maar ik vond het wel leuk. Een DLAN achtig dingetje zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.wlan-winkel.nl/images/Devolo-D1372SKAVP.jpg

Maar dan ipv een ethernet uitgang, een optische uitgang bijvoorbeeld en dan een ingebouwde AirPlay module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat heet een airport express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

Nee, die heeft namelijk niet zo'n stekker in de stekker en kan niet mooi weggewerkt worden zoals ik voor ogen heb hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan is het een stekkerblock + airport express :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10 21:12
Nickalicious schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:59:
Nee, die heeft namelijk niet zo'n stekker in de stekker en kan niet mooi weggewerkt worden zoals ik voor ogen heb hiermee.
Dat soort meuk raad ik je ook niet aan. Dat zijn het soort componenten die te vaak fout gaan en niet de moeite waard zijn. Het is levensgevaarlijk, die 230 volt!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

Naja mooiste is nog iets dergelijks als een Zeppelin air maargoed :P. Geen extra kabels maar gewoon plug and play (letterlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Nickalicious schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:59:
Stekker in de stekker? Je kunt bij een Airport express kiezen voor een langs snoer of direct een stekker :)

Afbeeldingslocatie: http://media.gdgt.com/img/product/4/37s/apple-airport-express-4gl-460.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door sebastius op 26-01-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 21:19

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Zijn er hier mensen die hun Sonos systeem hebben uitgebreid met Airplay? Wat zijn jullie ervaringen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Weet je wat nu echt super zou zijn ; een wallmounted setje voor in de keuken met Airplay geintegreerd! Lijkt me juist DE plek waar airplay meerwaarde heeft want weining mensen hebben daar speaker kabels liggen. Ook staat zo'n unit vaak onder prijsdruk en is het zonde om een airport express aan te hangen want je kunt het moeilijk wegwerken..

Heeft iemand hier iets van voorbij zien komen ?

Ik bedoel dus zoiets :

Afbeeldingslocatie: http://media.hifi-tower.co.uk/images/M/10003809_title_3_stereoanlage_dual_vertikal_150.jpg

http://www.hifi-tower.co....Mount-AUX_i211_3240_0.htm

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 16:30
http://www.fwdmagazine.be...idelio-soundring-ds3880w/

Philips zou in oktober deze fidelio lijn uitbreiden met airplay speakers... Lijkt mij echt ideaal.
Samen met iHome zijn dit de enige die ik tot nu toe kan vinden in de betaalbare klasse.

edit:
En de sony SA-NS500 Homeshare
Altec Lansing inair5000

Het zit er dus aan te komen, nog een paar weken geduld!

[ Voor 18% gewijzigd door DaDude op 17-10-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
DaDude schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:36:
http://www.fwdmagazine.be...idelio-soundring-ds3880w/

Philips zou in oktober deze fidelio lijn uitbreiden met airplay speakers... Lijkt mij echt ideaal.
Samen met iHome zijn dit de enige die ik tot nu toe kan vinden in de betaalbare klasse.

edit:
En de sony SA-NS500 Homeshare
Altec Lansing inair5000

Het zit er dus aan te komen, nog een paar weken geduld!
Ja ik vind het tot nu toe allemaal erg duur hoor. Wil gewoon een simpel setje voor in de keuken. Hoeft niet zo vreselijk duur te zijn, of is het vanwege licentie kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
ihome iw1 is te koop bij bestbuy voor 299$. Valt mij nog mee. EU release laat op zich wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Even weer een schopje omhoog. De ihome iw1 lijkt mondjesmaat verkrijgbaar te worden in NL, heeft iemand 'm al in huis en ervaringen om te delen? Daarnaast zouden de iw2 en iw3 binnenkort ook beschikbaar moeten komen?

Ik kwam ook de Philips AD7000W tegen. Voor 200 euro een Airplay speaker met redelijk positieve recensies. In ieder geval een goed alternatief voor een (duurder) Bose systeem.

Afijn, het is ook een kwestie van gaan luisteren. Maar misschien dat er inmiddels al wat ervaringen zijn om te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-10 17:49
Wij hebben m in de winkel staan en hij is prima voor die prijs, zeker als je meeneemt dat hij mobiel is. Maar kwa afwerking en geluid haalt hij het niet bij een B&W Zeppelin (599,-) of een Dr Dre Beatbox (met wireless module) (399,- + ?) maar die zitten dan ook in een hogere prijsklasse, echter vind ik de twee laatsten de meerprijs zeker waard. De Libratone stelt mij persoonlijk teleur voor zo'n dure AirPlay speaker (699,-..) en dan verkies ik WEL de iHome hierboven..

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:15
Timmey schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:07:
Even weer een schopje omhoog. De ihome iw1 lijkt mondjesmaat verkrijgbaar te worden in NL, heeft iemand 'm al in huis en ervaringen om te delen? Daarnaast zouden de iw2 en iw3 binnenkort ook beschikbaar moeten komen?

Ik kwam ook de Philips AD7000W tegen. Voor 200 euro een Airplay speaker met redelijk positieve recensies. In ieder geval een goed alternatief voor een (duurder) Bose systeem.

Afijn, het is ook een kwestie van gaan luisteren. Maar misschien dat er inmiddels al wat ervaringen zijn om te delen.
Ik heb vorige week donderdag (of vrijdag :9) de Philips AD7000W gehaald en daarna even de set-up doorlopen. Duidelijke handleiding zat erbij dus dat was zo gebeurd en daarna natuurlijk ook even wat geluisterd.
Klinkt goed naar mijn gebruik (ik wil hem op m'n slaapkamer hangen), en verder ziet hij er ook nice uit.
Heb alleen nog niet zo heel veel geluisterd, dus daar kan ik niet meer geven dan een korte impressie.

Alleen als ik hem boven in een hoek wil plaatsen op m'n kamer is me alleen nog niet duidelijk hoe ik hem handig aan kan krijgen. Want er zit geen afstandbediening bij (voor power) en de powerknop zit natuurlijk weer op de achterkant. 8)7

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Sander
  • Niet online
AntraXxX schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:06:
[...]

Ik heb vorige week donderdag (of vrijdag :9) de Philips AD7000W gehaald en daarna even de set-up doorlopen. Duidelijke handleiding zat erbij dus dat was zo gebeurd en daarna natuurlijk ook even wat geluisterd.
Klinkt goed naar mijn gebruik (ik wil hem op m'n slaapkamer hangen), en verder ziet hij er ook nice uit.
Heb alleen nog niet zo heel veel geluisterd, dus daar kan ik niet meer geven dan een korte impressie.

Alleen als ik hem boven in een hoek wil plaatsen op m'n kamer is me alleen nog niet duidelijk hoe ik hem handig aan kan krijgen. Want er zit geen afstandbediening bij (voor power) en de powerknop zit natuurlijk weer op de achterkant. 8)7
Klik aan klik uit of een soortgelijk setje? ;-)

Ben erg benieuwd naar je ervaringen. Ik twijfel op dit moment tussen de AD7000W en de IW1, maar eens kijken wat er eind januari nog over blijft in mijn potje met speelgoedgeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:15
Sander schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:34:
[...]
Klik aan klik uit of een soortgelijk setje? ;-)

Ben erg benieuwd naar je ervaringen. Ik twijfel op dit moment tussen de AD7000W en de IW1, maar eens kijken wat er eind januari nog over blijft in mijn potje met speelgoedgeld
Wat bedoel je hiermee?

Hij is natuurlijk aan/uit te klikken en deze power knop zit op de achterkant, en ik was van plan om hem in een bovenhoek van de kamer te plaatsen, en zodoende moet ik dus elke keer op een stoel klimmen om hem aan/uit te zetten hehe :P. Al weet ik de standby tijd niet (dus als ik geen muziek luister), en anders kan ik hem natuurlijk gewoon aan laten staan.

Deze week zal ik eens wat meer posten over de geluidskwaliteit (icm met de iPod app natuurlijk, maar ook met de TuneIn Radio app) en bijvoorbeeld de accuduur.

[ Voor 7% gewijzigd door AntraXxX op 18-12-2011 23:39 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 16:46
Ik heb een airport express die achter mijn reciever zat maar nu verplaatst is.

Zou op de AE nu een actieve speaker/luidspreker willen hebben. Mag zoiets als de Philips AD7000 zijn maar hoeft geen airplay te ondersteunen maar wel een aux ingang hebben.

Wie heeft er zoiets of wijst mij in de juiste richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 23:38
Ik zoek een speakerset met AirPlay om in de keuken of garage een muziekje te kunnen luisteren. Het hoeft geen B&W Nautilus kwaliteit te zijn maar toch wel iets boven het plastic niveau.

Beetje googlen levert de voorgenoemde Philips AD7000W op en ook de Sony SA-NS300. De Sony heeft als leuke feature dat hij een accu heeft maar schijnt een drama te zijn om te bedienen met de iPhone en de Philips is er ook al weer een tijdje. Ik vroeg me af of er goede alternatieven zijn voor max 170 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 21:00
Of gewoon een mooie set en een airport express misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Ik heb in de keuken een airport express en eem simpel maar goed setje pc speakers verstopt. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 23:38
Ik heb in de woonkamer ook een express staan met de stereo eraan. Kun je, als ik er ook een in de keuken zet, kiezen via welke express je streamt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mca2 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:45:
Ik heb in de woonkamer ook een express staan met de stereo eraan. Kun je, als ik er ook een in de keuken zet, kiezen via welke express je streamt?
Ja dat is mogelijk

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

mca2 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:45:
Jup en vanaf de mac of PC kun je ook meerdere speakers kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

Hier staan best wat leuke opties trouwens! Veel geteste exemplaren zoals Sonos, Libratone enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 22:09
Wie heeft er ervaring met de Express als extender voor je huidige netwerk icm Airplay? Ik neem namelijk aan dat je verbinding kan hebben met je netwerk met je huidige router als access point, waardoor je apparaat in principe niet is verbonden met de Airport. Werkt Airplay dan nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 18:13
Erhnam schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:21:
Zijn er hier mensen die hun Sonos systeem hebben uitgebreid met Airplay? Wat zijn jullie ervaringen?
Yep gaat prima dmv een Airport express

• Spam
Beetje oude topic maar lijkt me beter dan een nieuwe te openen :P

Iemand ervaring met deze speaker set: pricewatch: Gear4 PG539 Airzone Series 1 (Aluminium, Zilver, Zwart)

Afbeeldingslocatie: http://www.gear4.com/media/28/7528-pg539-airzone-series-1-main_pd.jpg

Is tot nu toe de enige speakerset met iPod dock geintegreerd die een beetje betaalbaar is. Ik zoek dit voor draagbaar voor op vakantie en in de keuken/tuin. Hoeft dus geen super geluid te geven maar moet ook niet te blikkerig zijn.

• invoil
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 15:21
Muchachooo schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:32:
Wie heeft er ervaring met de Express als extender voor je huidige netwerk icm Airplay? Ik neem namelijk aan dat je verbinding kan hebben met je netwerk met je huidige router als access point, waardoor je apparaat in principe niet is verbonden met de Airport. Werkt Airplay dan nog wel?
Bij mij werkte dit niet helaas nu heb ik wel een behoorlijke oude airport, weet niet of dit inmiddels verbeterd is? Ik heb er dus maar een aparte netwerknaam aan gegeven en omdat dit sterkste signaal is springt die meestal automatisch om! Nadeel is je hebt wel 2 of nog meer netwerken!
Pagina: 1