Vandaag Alkmaar in geweest op zoek naar een mapje. Werkelijk nergens iets kunnen vinden. Zelfs de Dynabyte die wel een exemplaar van de A70IT 8GB in de vitrine had liggen kon me niet aan een mooi mapje of hoesje helpen.
Toen bedacht ik mij het goedkope mapje van de Hema dat hierboven wordt genoemd. Ik vermoedt dat het om deze gaat:
Kosten: €4,95. Omdat op de verpakking geen maten worden vermeld heb ik even aan de mevrouw achter de balie gevraagd of die de maten wist. Die haalde een centimeter tevoorschijn en kwam uit op ongeveer 20cm x 13cm. De A70IT had ik thuis opgemeten en en kwam uit op ongeveer 20cm x 11,5cm. Dat zou dus krap aan moeten passen. Gezien de prijs toch meegenomen, desnoods breng ik 'm wel weer terug.
Het apparaat wilde er de eerste poging niet in. De 2e poging met moeite en de 3e poging al vrij redelijk. Dat valt dus mee. Nadeel is wel dat steeds weer de knopjes worden ingedrukt waardoor het apparaat aan gaat zodra je hem in 't mapje steekt:

Simpel op te lossen door het apparaat er op z'n kop in te steken, dan zitten de knopjes ter hoogte van de rits en worden ze niet ingedrukt.
Ook krijg ik het ritsje net niet dicht:
Edit: Ook als het mapje leeg is gaat het ritsje niet dicht, ik denk dat ik net een mapje met een kapot ritsje heb gekocht.
Het past zoals je ziet dus maar net, precies zoals hierboven al wordt gezegd. Toch vind ik het voor €4,95 helemaal geen beroerd mapje. Ik ben er blij mee.
[
Voor 11% gewijzigd door
highking op 04-04-2011 09:11
]