Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11 00:08
Ik heb een Nokia die ik via Mail for Exchange sync met een Exchange server, echter alle afspraken die ik in de Nokia invoer worden standaard als prive afspraak in Outlook gezet dus andere die in deze agenda kijken zien prive afspraak staan.... ik weet dat je deze optie op kan geven in de Nokia dat hij dat niet doet maar dit moet je bij elke afspraak aangeven want standaard staat dit dus op prive, weet iemand of dat is aan te passen dat alle afspraken die je in je telefoon maakt standaard op openbaar worden gezet ?

BarryMel

• barrymel
Niemand ervaring met de Nokia agenda ? ook zonder exchange heb je dit aangezien je altijd op moet geven Prive, Openbaar of Geen bij het maken van een vergadering in je Nokia onder Synchronisatie

BarryMel

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik gebruik Handy Calendar op m'n Nokia en die zet alle afspraken standaard op public :)
Het maakt gebruik van dezelfde gegevens, dus werkt prima met Exchange.

Trouwens, wees blij dat je afspraken prive kunt markeren, de iPhone die ik ernaast heb ondersteunt priveafspraken helemaal niet :X

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• barrymel
Canaria schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:38:
Ik gebruik Handy Calendar op m'n Nokia en die zet alle afspraken standaard op public :)
Het maakt gebruik van dezelfde gegevens, dus werkt prima met Exchange.

Trouwens, wees blij dat je afspraken prive kunt markeren, de iPhone die ik ernaast heb ondersteunt priveafspraken helemaal niet :X
Handy Calendar is 40 euro :-)

op de iPhone klopt je kan het niet aanpassen, kan wel in Outlook en hij geeft hem gewoon weer op de iPhone

maar ja ik ben dus voor de Nokia op zoek.... zou toch wel jammer zijn als het niet met de standaard agenda kan en dat je voor dat een app van 40 euro moet kopen

BarryMel

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-10 14:55
Inderdaad, standaard is het steeds private. Je moet er dus expliciet steeds public van maken als je een nieuwe afspraak in je kalender vastlegt.

Hier heb je een andere suggestie :
http://www.sbsh.net/products/symbian_s60/calendar

Kost dus 20 dollar, maar hier kan je WEL default public aangeven.

www.SmartphoneHelp.be