Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP]foutmelding 0xc000012d

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een dell optiplex GX260 staan welke problemen vertoonde nl te weinig bronnen om het windowsprofiel en dergelijke te laden
sysconfig:
P4 2.4Ghz
512MB DDR1 (2x256)
160GB WD
WIN XP SP3
als ik opstartte onder veilige modus waren er geen enkele problemen te vinden en na uren van allerhande virus/spywarescans een verse install gedaan
alles goed en wel tot ik aan de office install begon en hetzelfde liedje opnieuw begon
het virtueel geheugen heb ik reeds proberen aan te passen zonder succes
een memtest heeft ook geen enkele fout tevoorschijn getoverd
de harde schijf ook volledig gescand op fouten en hier was ook niets op te vinden
ben dus een beetje ten einde raad kwestie dit probleem iemand eventueel nog suggesties hieromtrend?

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:38:
Ik heb hier een dell optiplex GX260 staan welke problemen vertoonde nl te weinig bronnen om het windowsprofiel en dergelijke te laden
sysconfig:
P4 2.4Ghz
512MB DDR1 (2x256)
160GB WD
WIN XP SP3
als ik opstartte onder veilige modus waren er geen enkele problemen te vinden en na uren van allerhande virus/spywarescans een verse install gedaan
alles goed en wel tot ik aan de office install begon en hetzelfde liedje opnieuw begon
het virtueel geheugen heb ik reeds proberen aan te passen zonder succes
de harde schijf ook volledig gescand op fouten en hier was ook niets op te vinden
ben dus een beetje ten einde raad kwestie dit probleem iemand eventueel nog suggesties hieromtrend?
En even googlen op de foutcode was teveel werk want?

http://www.google.nl/#hl=...rfai=&fp=e42d05efdfc5c2ea

Had je een hoop werk gescheeld gok ik zo.

Macbook Pro 15" 

Verwijderd

Topicstarter
Catz schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:42:
[...]

En even googlen op de foutcode was teveel werk want?

http://www.google.nl/#hl=...rfai=&fp=e42d05efdfc5c2ea

Had je een hoop werk gescheeld gok ik zo.
jah dat had ik allang gedaan daarom dat ik ook al in mijn post schreef dat de oplossingen die je op het net vind nl:
-virtueel geheugen te klein
-memory slecht
-virus
al gechecked heb en dus hier kom vragen of er misschien toch nog iets is wat er kan zijn wat ik nog kan controleren of dergelijke...
Greetz

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:38:
Hoe heb je getest, en hoelang? Memtest moet minimaal een uurtje of 8, maar beter is overnacht testen. Zie verder de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 29-11-2010 23:50 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:49:
[...]

Hoe heb je getest, en hoelang? Memtest moet minimaal een uurtje of 8, maar beter is overnacht testen. Zie verder de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.
memtest heeft 14 loops succesvol gedaan zonder fouten en dit heeft hiervoor ook een hele nacht gedraait...
is getest geweest met memtest68+
de pc is voor de rest helemaal standaard
Greetz

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoe heb je het virtuele geheugen aangepast, en tot hoeveel? Je moet echt veel meer specifieke informatie geven over wat je gedaan hebt :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:56:
Hoe heb je het virtuele geheugen aangepast, en tot hoeveel? Je moet echt veel meer specifieke informatie geven over wat je gedaan hebt :) .
gewoon aangepast via systeem>geavanceerd>prestaties>geavanceerd>virtueel geheugen wijzigen
vaste waarde ingesteld van 2048mb, zonder verbetering, door systeem beheerd gaf ook geen positief resultaat
als er nog verdere info nodig is vraag gerust
Greetz

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En is het alleen bij Office of ook bij andere software? Welke versies? Opnieuw, geef uit jezelf informatie. Het is niet de bedoeling dat wij het uit je moeten trekken of je moeten verhoren.

Dus specifieke informatie, en veel meer. Nu is het gewoon veel te weinig, en te vaag.

Verwijderd

Topicstarter
bij zowel office 2003 als office 2007 gaf hij fouten of ik nu installeerde van CD of van HD of USBstick met variabele fouten gaande van kan bestand X niet lezen of kan registersleutel niet aanpassen (niet gemachtigd)
verder als ik bv outlook express open en ik open tegelijk mozilla firefox dan begint de pc als het ware al vast te lopen als je dan bv taskmanager wilt openen krijg je een dll error met melding dat er niet genoeg bronnen over zijn om dit proces te starten
aangezien office de laatste stap in mijn installatie proces was heb ik niet echt meer getest andere software te installen (en de office 2007 install werkt normaal perfect aangezien deze zelf op mijn eigen pc draai zonder enige problemen)
soms als ik boot dan kan er wel bv 2u met de pc gesurft worden en dat er dan pas ineens zich de hierbovenstaande problemen gaan voordoen, niet openen van programma's wegens onvoldoende systeembronnen
het blijft er dus elke keer terugkomen op onvoldoende systeembronnen hoewel ik dit niet direct kan waarnemen via taskmanager
dus misschien kan mij iemand helpen met het feit dat er onvoldoende systeembronnen ter beschikking zijn wat vaak resulteerd in de foutcode die in de topictitel staat...
Greetz

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 00:34:

soms als ik boot dan kan er wel bv 2u met de pc gesurft worden en dat er dan pas ineens zich de hierbovenstaande problemen gaan voordoen, niet openen van programma's wegens onvoldoende systeembronnen
Dan heb je ergens een memory leak in een applicatie of driver zitten die dat veroorzaakt.
Ga eens kijken naar de Sysinternals tools om daarmee de boosdoener te achterhalen?
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/default.aspx

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1