Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows XP pro 1-2cpu ongeldige key

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 10:49
Ik zit met een vaag probleem.
Heb hier een pc staan met een Windows XP Pro licentie (staat geen OEM bij). Daarachter staat 1-2CPU IBM.
Dit betekend dat deze gebruikt kan worden voor een systeem met 1 of 2 processors. Afijn het probleem is nu, ik heb geformateerd met een xp pro cd, voer de key in en wat blijkt: u hebt een ongeldig productidentificatie ingevoerd.
Weet iemand een oplossing?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11 17:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Microsoft bellen?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je een key hebt voor een normale XP Pro, gaat dat niet werken op een CD met daar op bijvoorbeeld een VLK versie.

Zorg dus dat het medium waar je vanaf installeerd ook daadwerkelijk de versie is waarvan je de key hebt.

Ey!! Macarena \o/

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 10:49
Als niemand het hier weet is dat misschien een optie ja :).

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Windows XP Pro is altijd 1-2 processors. IBM is niet toevallig het merk van de pc waar de sticker op zit?

https://discord.com/invite/tweakers

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 16:23
Ik heb gemerkt dat bij 2 van de 3(?) versies van XP Pro mijn key niet werkt.
Wel bij 1 d.w.z. SP1 versie(s?). Misschien is dat een hint. Waarschijnlijk zou je alsnog MS moeten bellen/activeren.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Verwijderd

Ik heb met dit tooltje van Microsoft zelf, meerdere keren een Windows XP retail naar OEM gezet. Misschien werkt dit voor dit probleem ook. Na het uitvoeren van dit tooltje moet je volgens mij nog wel activeren.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je eerst even had kunnen zoeken? Volgens mij is het namelijk niet voor het eerst dat deze vraag gesteld wordt. Daarnaast zijn er al een aantal zeer nuttige tips gegeven.

Lees, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 29-11-2010 19:52 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.