Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MKV to WMV (GoTsent)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Ik wil een hdfilm op mn xbox afspelen, om dit te kunnen doen moet ik een .mkv naar .wmv converteren. Hiervoor is een geweldig programma bedacht, namelijk GotSent. Ik heb windows7. Om het GotSent goed te laten werken moet ik het uitvoeren als administrator uitvoeren, dit gaat helemaal goed. Het converteren gaat ook goed, helaas verdwijnt het geconverteerde bestand als hij helemaal klaar is. Dit is nu al een paar keer gebeurt. Is hier wat aan te doen of zijn er ook andere soortgelijke programma's? Ik gebruik nu any video converter, maar die is hier 12 uur mee bezig, daar heb ik niet echt zin in..

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand hoe dit probleem moet worden opgelost? Of staat het misschien in een verkeerd forum?

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Los van het feit dat, hypocriet als we zijn, we geen hulp mogen bieden met illegale films staat dit wel in het juiste subforum. Niemand lijkt gewoon de oplossing te weten, alleen al omdat GotSent een obscuur programma is. Ik zou me eerder richten tot hun eigen forum, zo ze dat hebben.

Verwijderd

Topicstarter
YellowOnline schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:45:
Los van het feit dat, hypocriet als we zijn, we geen hulp mogen bieden met illegale films staat dit wel in het juiste subforum. Niemand lijkt gewoon de oplossing te weten, alleen al omdat GotSent een obscuur programma is. Ik zou me eerder richten tot hun eigen forum, zo ze dat hebben.
Kan je me alsjeblieft doorverwijzen naar dit forum?

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:10:
[...]

Kan je me alsjeblieft doorverwijzen naar dit forum?
... wat dacht je van de eerste tweede hit op Google als je de titel van je programma ingeeft?

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:25
Is dat niet toevallig een tijdelijke map? En als ie klaar is dat het verplaatst word naar een andere map?

Oftewel heb je je settings al eens doorlopen?

Zucht...

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Met welke Google zoek jij dan? Hier komt namelijk als 2de hit heel iets anders naar boven. Namelijk videohelp.com. En dat is echt niet de maker van GotSent hoor.

Ey!! Macarena \o/

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

RaZ schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:21:
Met welke Google zoek jij dan? Hier komt namelijk als 2de hit heel iets anders naar boven. Namelijk videohelp.com. En dat is echt niet de maker van GotSent hoor.
Mijn punt was vooral dat er Google is... . 't Is de enige plek die ik zo meteen zie in het Engels. In het Duits is er ook http://www.evo-x.de/wbb2/board.php?boardid=414.

De maker is een Tweaker trouwens: Sentry23

[ Voor 20% gewijzigd door YellowOnline op 02-12-2010 19:29 ]

Pagina: 1