Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een klein dilemma.......ik ga een nieuwe smartphone bestellen en heb uiteindelijk nog 2 toestellen op de shortlist staan, namelijk de Samsung Galaxy S en de HTC Desire HD maar ik kom er vooralsnog niet uit wat de 1 nou beter maakt dan de ander!

In mijn ogen zijn het minieme verschillen (wel/geen flitser, formaat) maar het zijn geen "baanbrekende" verschillen die de keuze zouden vereenvoudigen..........

Of zie ik iets over het hoofd? Zijn er grote verschillen tussen deze 2 toestellen waardoor je voor net dat ene model gekozen hebt?

Wie helpt me op weg?

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11 10:51
Er zit in de Desire HD geen gewone Snapdragon in maar een 2e generatie snapdragon MSM825 (op 45nm) met een Adreno 205 grafische chip. De oude snapdragons zijn op 60nm gebakken en hebben een Adreno 200 grafische core. En die is veel langzamer dan de 205 versie. De Adreno 205 is sneller op alle fronten dan de PowerVR SGX540 GPU die bijv. in de Galaxy S zit. Dus je kan zeggen dat dit de snelste telefoon op dit moment is. Hier staan de benchmarks voor 3dMarkMobile:

http://androidandme.com/2...no-205-vs-powervr-sgx540/

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
De galaxy s is een stuk lichter en heeft een veel mooier scherm. Hij voelt wel wat goedkoper aan. Mijn keuze zou op dit moment toch naar de galaxy s uitgaan.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We willen je op GoT best helpen met je keuze, maar dan verwachten we specifieke vragen. Onder andere over waarom je die twee modellen hebt uitgezocht, wat je zoekt in een telefoon en waar je specifiek nog over twijfelt. Dat stukje eigen initiatief mis ik hier, en daarom gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.