Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig een basic HTPC samen te stellen, mn om filmpjes van af te kijken van de hardeschijf (intern en USB ext), misschien wat muziek luisteren, zeer sporadisch you tube, en wellicht wat foto's laten zien als de familie langs komt na een vakantie oid. Vrij basic dus.

De basis voor het systeem zou dit:
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B257459%5D=1
moeten zijn, voor het geval iemand het wil weten (belangrijke op- of aanmerkingen hierop) natuurlijk ook welkom, maar prijs dan svp wel ongeveer gelijk houden.

Verder gaat dit systeem in een TV meubel met een klep (aan voorzijde) staan, op of onder de UPC mediabox en een audio setje.
Mijn huidige probleem is dat als ik op de TV (de mediabox dus) wil zappen ik die klep open moet zetten (die moet dus vrijwel 24/7 openstaan) terwijl dat natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling is.

Ik zit in eerste instantie te denken aan een RF/BT toetsenbord (liefst iets kleiner dan normaal) bv de enermax aurora micro wireless of iets als de KeySonic ACK-540 RF+. Ook zie ik nu deze: KeySonic KSK-3200 RF heeft iemand daar ervaring mee?

MIjn vraag is of het mogenlijk is via zo'n keyboard niet alleen je HTPC maar ook je UPC mediabox te gaan bedienen (met de klep van het kastje dicht dus). Kan dit? Andere oplossing waar het eventueel wel mee kan? Verloren zaak? Zo wie zo ander advies voor keyboard?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 19:20 ]