Toon posts:

Gamen op dualscreen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb sinds het weekend 2x 24 inch schermen in mijn bezit. Nu heb ik met het gamen vaak last van het rechter scherm(secondair).

Ik kan hier bijvoorbeeld wel Skype op openen maar zodra ik met me muis erheen ga krijg je een alt tab effect.

Nu is mijn vraag is het ook mogelijk een programma/driver software om het secundaire scherm afhankelijk te maken van het primair. Zodat ik tijdens het gamen gewoon kan klikken in applicaties terwijl links een game openstaat?

Mijn specs zijn:
i7 920
Asus p6t
XFX 4850 1gb Gddr3 + catalyst 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 12:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

dit is iets wat mij al irriteert sinds het begin der tijden toen er net de mogelijkheid kwam om 2 schermen aan te sluiten. De enige oplossing die ik heb kunnen vinden is de game in window mode te draaien en die fullscreen zetten.

Ook dvd's afspelen op je 2de monitor gaat bijv zwaar lastig.. hoogst irritant en dat ze dat na 15 jaar nog steeds niet fatsoenlijk hebben kunnen maken..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:59

ResuCigam

BOFH

Dan moet je je games niet fullscreen maar in windowed mode draaien (eventueel borderless op native resolutie als de game dat ondersteund).

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Zoals inderdaad gezegd, op windowed mode na zit je gewoon vast aan dat achterlijke ge-alt-tab.

Ik ben ook gewoon maar weer terug gegaan naar een enkel groot scherm ipv twee kleinere. Het heeft wat mij betreft geen meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

CherandarGuard schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:10:
Ik ben ook gewoon maar weer terug gegaan naar een enkel groot scherm ipv twee kleinere. Het heeft wat mij betreft geen meerwaarde.
Ik vind het zelf absoluut meerwaarde hebben: ik vind het heerlijk om MSN+Steam+Teamspeak+Televisie op mijn 2e scherm te bekijken tijdens het gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier insgelijks, multitasking is echt een must :P

Toch bedankt allemaal ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
je kan veel apps die je noemt ook integreren in de meeste games >:)

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Mopperman schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:21:
je kan veel apps die je noemt ook integreren in de meeste games >:)
Waar héb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:11
Bezulba schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:02:
Ook dvd's afspelen op je 2de monitor gaat bijv zwaar lastig.. hoogst irritant en dat ze dat na 15 jaar nog steeds niet fatsoenlijk hebben kunnen maken..
wat is hier nou lastig aan? sleep vlc naar je 2e monitor en dubbelklik :?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 20:04
haarbal schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:47:
[...]

wat is hier nou lastig aan? sleep vlc naar je 2e monitor en dubbelklik :?
VLC en powerDVD ondersteunen dit wel, Windows media player etc niet.

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:16
Misschien leuk om te weten dat niet alle games hier last van hebben. Zo kan ik bij Civilization V gewoon klikken en doen op m'n 2e en 3e scherm terwijl het spel doorloopt.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
er zijn apps die een ingame laag toevoegen op een toetsencombo - een ervan is bijv. xfire - maar er zijn er genoeg welke ook je msn enzo in game kunnen toveren op een toetsen combo.

Enige wat ik op mijn 2de scherm draai tijdens t gamen is tv en vent, rest draai ik allemaal "in game".

ik gebruik voor msn gewoon ebuddy icm xfire browser, skype heb ik ook in zon laag hangen, weet alleen niet meer goed hoe me dat gelukt is. google maar eens en wellicht word je wijzer! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Mopperman op 01-12-2010 22:13 ]

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Pagina: 1