nisi credideritis non intelligetis
Verwijderd
Op een makkelijke en lage plek een fitting losmaken, bakje eronder en maar laten lopen
.
Als het niet meer loopt een andere slang losmaken en dan de rest eruit blazen.
Zo doe ik het iig, weet niet hoe jouw opstelling er uit ziet maar lijkt me zelf makkelijk te doen.
Zo doe ik het iig, weet niet hoe jouw opstelling er uit ziet maar lijkt me zelf makkelijk te doen.
het pompje gebruiken is trouwens niet zo'n geweldig idee. De meesten doen het niet goed, als er geen water doorheen stroomt.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:40:
Op een makkelijke en lage plek een fitting losmaken, bakje eronder en maar laten lopen.
Ik ben niet into WC maar zover ik weet heb je daar koppelstukjes voor met een kraantje. (Y stukjes met schakelaar). Je steekt die dan onderaan in je circuit zodat je het netjes (eventueel met slang) in een emmertje kan laten lopen.
Maar als je die niet hebt moet je iets anders verzinnenanalog_ schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:43:
Ik ben niet into WC maar zover ik weet heb je daar koppelstukjes voor met een kraantje. (Y stukjes met schakelaar).
gewoon open trekken dus, het liefste zodat het er niet meteen uit loopt. Een lange slan naar boven halen dus, en de andere kant dicht doen (je duim er op). bakje onder je duim, duim weghalen en in het slangetje blazen. Werkt het beste met zijn tweeen
Pagina: 1