Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384051

Topicstarter
Ik he een Iphone 3g met een prepaid kaart voor mijn kind. Ik heb de internetopties uitstaan (alleen wifi).
Toch is er € 1,- afgeschreven in 1 dag.
Wat kan de oorzaak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:30
Ik zal even in mijn glazen bol kijken...

Misschien was je net te laat en had hij al een verbinding gemaakt? Je zit al gauw aan 1 euro internetkosten.

[ Voor 58% gewijzigd door CappieL op 29-11-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Al bij de klantenservice nagevraagd? En weet je zeker dat er niet mee gebeld is?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

mijn glazen bol zegt :

1. Waarom heeft jouw kind een iphone?
2. sexlijnen
!

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384051

Topicstarter
Ik heb zelf nu iphone 4 en er is niet mee gebeld want ik was zelf nog bezig met het leegmaken van mijn gegevens e.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Anoniem: 384051 schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:26:
Ik heb zelf nu iphone 4 en er is niet mee gebeld want ik was zelf nog bezig met het leegmaken van mijn gegevens e.d..
Zeggen dat het niet kan helpt je niet verder. Bel dus die klantenservice.

Kom op, verwacht je helderziendheid hier? Je geeft geen enkele informatie, hebt nog niets uitgezocht maar toch weet je het zeker?

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 29-11-2010 18:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:17
Helaas kunnen wij dit natuurlijk ook niet verzinnen. Neem eerst contact op met een klantenservice. Als je er dan niet uitkomt, dan mag je een nieuw topic openen. Maar dan moet je wel wat meer relevante informatie geven, anders kunnen we je natuurlijk niet helpen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.