Mijn pc heeft al een tijdje problemen, het begon tijd geleden dat ik opeens bij het opstarten geen beeld meer had, nadat ik mijn pc een week uit had laten staan en het nogmaals probeerde, deed mijn pc het vervolgens weer. Vervolgens na enkele weken had ik het probleem dat mijn CPU te warm werd, bij het opstarten was ie al 85 graden, liep snel op richting de 90, als ik een dvd wou branden of bekijken dan sloeg ie af. Toen mijn pc helemaal schoongemaakt van binnen, cpu koeler helemaal stofvrij gemaakt, toen was ie 45 graden bij het opstarten en tijdens belasting 70-75 graden, nog vrij warm, maar veroorzaakt geen vastloper meer.
Enkele dagen later kreeg ik het probleem dat ie na 20-25 min vastloopt, dat ie opeens 5 min lang blijft laden, vervolgens reboot ie en als je dan weer wilt inloggen blijft ie hangen, dus moet ik mijn pc enkele uren uit laten staan en dan doet ie het weer 20 minuten. Dit doet ie nu al een week lang. Ik heb met temp progje gekeken en het valt me op dat eigenlijk alle hardware te warm wordt, waarbij de grafische kaart een uitschieter maakt, die begint op 65 graden en loopt op tot 75 graden. Het koelblok op de GPU is ook warm als mijn pc loopt.
Ik denk zelf aan meerdere dingen: grafische kaart, voeding of moederbord.
Ik hoop dat een van jullie dit probleem erkent of zelf ook ooit heeft gehad en mij misschien kan zeggen waar het aan ligt.
Enkele dagen later kreeg ik het probleem dat ie na 20-25 min vastloopt, dat ie opeens 5 min lang blijft laden, vervolgens reboot ie en als je dan weer wilt inloggen blijft ie hangen, dus moet ik mijn pc enkele uren uit laten staan en dan doet ie het weer 20 minuten. Dit doet ie nu al een week lang. Ik heb met temp progje gekeken en het valt me op dat eigenlijk alle hardware te warm wordt, waarbij de grafische kaart een uitschieter maakt, die begint op 65 graden en loopt op tot 75 graden. Het koelblok op de GPU is ook warm als mijn pc loopt.
Ik denk zelf aan meerdere dingen: grafische kaart, voeding of moederbord.
Ik hoop dat een van jullie dit probleem erkent of zelf ook ooit heeft gehad en mij misschien kan zeggen waar het aan ligt.