citrix + userdata + raid + partitie

Pagina: 1
Acties:

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-11 00:34
Een extern bedrijf is op dit moment bezig om een nieuwe omgeving op te zetten voor een gehost custom softwarepakket wat wij gebruiken.

Uit de beschrijvingen die voorbij komen heb ik opgemerkt dat de volgende situatie is gebouwd

1 centrale toegang
2 citrix servers (zonder loadbalance)
OS op een raid set (onbekend welke)
USER data lokaal op de C: partitie bij het OS.

Ik had zelf liever gezien dat de USERdata sowieso op een andere partitie zou staan op een andere raid diskset dan die van het OS. Het liefst zelfs op een NAS zodat wanneer een user gemigreerd wordt naar de andere server, deze user nog steeds bij zijn/haar data kan.

kan iemand mij argumenten aanleveren om toch de userdata op de C: partitie te zetten?

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:48

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Wat voor userdata praten we over? Wat voor requirements zijn neergelegd bij de andere partij?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-11 00:34
voornamelijk office bestanden

die requirements heb ik dus nooit kunnen geven omdat de technische opzet buiten de groep om is gegaan helaas... anders had ik deze opzet op voorhand al afgeketst

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum