[bug/V&A] Producten met zelfde naamgeving

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steve2507
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-09 14:51
De ARC-1210 staat 2 maal vermeld in de pricewatch, één daarvan heeft geen prijzen meer staan. Dit is op zich niet zo'n probleem. Echter, wanneer ik mijn ARC-1210 via vraag & aanbod wil aanbieden, zou ik graag het product mét prijzen willen selecteren.

Wanneer ik 'ARC-1210' in de product zoekbox ingeef, krijg ik netjes 2* 'Areca ARC-1210' terug. Maar welke ik ook selecteer, de eerste of de tweede, altijd wordt na opslaan van de advertentie het product zonder prijsvermelding getoond.
Dat is uiteraard zeer vervelend.

Ik ben er niet geheel zeker van of dit een bug is, daar dit product eigenlijk maar één keer vermeld zou moeten zijn. Maar dat zou weer een unique constraint impliceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat is geen bug volgens mij, maar een contentissue, dus even een tik richting Pricewatch

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
We hebben de verschillende vermeldingen van de ARC-1210 samengevoegd. Als het goed is, moet het nu ook in V&A werken.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steve2507
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-09 14:51
Dat klopt, helemaal top!

Nogsteeds ben ik overigens van mening dat er ergens iets bugged is als meerdere producten met dezelfde naam kunnen worden opgevoerd. En nog erger; als je vervolgens niet het juiste product kunt selecteren.
Maar dat is aan jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
We moeten gewoon de mogelijkheid hebben producten aan te maken met dezelfde naam. Er zijn verschillende situaties voor te stellen waarbij een product slechts minimale verschillen in uitvoering heeft, maar toch dezelfde naam houdt.

Overigens voorkom je niet dat er duplicaten komen op het moment dat je een exacte kopie van een naam verbiedt. In veel gevallen bij duplicaten is het namelijk zo dat de naam net iets afwijkt.

Wat de reden is dat je het juiste product niet kon selecteren, is mij niet bekend en zal ik dan ook even terugspelen naar een van de devvers.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?