Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Standaard voor racestuur

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Count_Galious
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 10-03-2014
Dag allemaal :)

Nu ik GT5 een paar dagen in huis heb, ben ik toch wel weer ouderwets 'hooked' aan deze game.
Ondanks een aantal flinke teleurstellingen (het spel lost de verwachtingen mijns inziens niet geheel in), is het rijden, kopen, tunen e.d. toch weer heerlijk ! Dus toch weer mijn stuurtje afgestoft. Maar nu wil ik graag een goede standaard hebben voor mijn stuur. Gewoon 1 die ik voor mijn eigen stoel zet. Dus alleen een standaard. Niet zo'n playseat incl. stoel. Dat is wel mooi, maar voor mij te groot en te duur. Ik heb tot nog toe alleen de Speedblack kunnen vinden.

mijn vragen zijn:
- Heeft iemand ervaring met deze speedblack ?
- zijn er nog andere goede en betaalbare merken ?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties/meningen/tips........

Groeten,
CG.

• triskele10
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20-04 11:31
Ik heb de Speedblack ongeveer 1,5 jaar en ik zou niet meer zonder kunnen. Hij beweegt niet met normaal rijden maar als je in een muur knalt of wordt aangereden door een ander dan voel je het wel, maar dit is niet vervelend eerder een extra.

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 19-04 09:28
Wat voor stuur heb je eigenlijk? Zelf heb ik een Driving Force GT en binnenkort ga ik over op een G27. Ik heb een Rennsport wheelstand besteld bij Fanatec. Ik wacht er al een tijdje op aangezien ze eind deze maand pas weer voorradig zijn. Maar deze is alleen compatible met een bepaald aantal sturen. Ik heb er veel positieve ervaringen over gelezen. Vandaar dat ik 'm ook besteld heb.

http://fanatec.de/html/index.php?id=220&lang=en

Roadrunner wijzigde deze reactie 29-11-2010 14:12 (10%)

Steam Profiel / World Of Trucks

• Count_Galious
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 10-03-2014
Ziet er netjes uit inderdaad :)
Ik heb zelf trouwens de standaard Logitech Driving Force.

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 20-04 11:19

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Hardware & Spielerij Algemeen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True