Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Mijn naam is Danny en ben vanaf afgelopen zaterdag een trotse eigenaar van de "TXP42V20". Nou lees ik hier en daar een aantal dingen over het inwerken van het scherm en dingen over "Break-in-DVD". Nu stammen die forums uit "2007", dus was eigelijk mijn vraag of dit deze tijd nog nodig is om te doen.

Bij het kopen van het scherm heb ik gevraagd of het nodig was om het scherm in te laten werken zodat ik geen last krijg van ingebrande logo's, hierop zeiden dat dat niet meer hoeft (2 verkopers).

Dan heb ik nog een klein vraagje over de Hz. Zodra ik mijn Playstation 3 aanzet geeft hij linksboven aan 1080P/60Hz. Kan ik dit ergens hoger instellen? Vind het beeld op bepaalde punten nog net wat te onrustig, het flikkert een beetje. Verder lees ik wel verschillde dingen over 50 HZ, ben de instelling dan ook al tegen gekomen op de PS3, maar is dat beter/rustiger? Ik dacht juist hoe hoger de Hz, hoe rustiger het beeld. Verder ben ik het niet op de tv zelf in het menu tegen gekomen. Mijn idee is dat 100Hz ipv 60Hz al behoorlijk veel verschil kan maken.

Bij de specs van de "TXP42V20" staat dat die 600 Hz heeft, maar dat is denk ik een ander soort Hz? De prosessor snelheid?

Alvast bedankt voor jullie reactie! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 09:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hier mag een slotje op, plaats hem even bij een ander onderwerp. :)
Srry voor de crosspost.

Dit topic is gesloten.