Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen,

Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen. Ik heb al heel veel over dit topic gelezen maar ik krijg het niet voor elkaar. Er moet nu een officiele NL versie voor de Galaxy S uit zijn; Android 2.2

Ik heb een tijdje geleden via de regedit geprobeerd de Scandinavische versie te installeren maar dat lukte ook al niet. Mijn firmware versie is nu 2.1-update1. Het #1234# werkt bij mij niet.... Ik kan daar dus geen info vandaan halen. Wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor elkaar om Kies mijn Galaxy te laten updaten naar 2.2

Wie o wie kan mij helpen? Ik ben in zak en as. Al zolang mee bezig...

Alvast veel dank voor alle hulp _/-\o_

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

En waar heb je zelf gezocht?

Gezien het op got prima te vinden is.

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Als je nou eerst eens vertelt waar/wanneer het mis gaat en welke fout je krijgt, zijn we al een stuk verder.

Is de Galaxy S update trouwens niet over-the-air?

Er is btw ook een prima Android subforum hier...

[ Voor 13% gewijzigd door dtech op 29-11-2010 00:26 ]

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 13:41

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

1. Probeer met Kies op een andere PC de firmware te updaten

2. Pak Odin en een officiële firmware en flash je telefoon binnen 5 minuut naar een nieuwe versie

3. Ga naar een service point, en laat het daar in de winkel doen.

4. Zoek een mede Galaxy S eigenaar in de buurt, en laat deze bovenstaande uitvoeren

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-11 16:04
(jarig!)
Ik heb hetzelfde probleem gehad.
Op mijn laptop met win 7 64 bit lukte het me niet.
Op mijn pc met xp lukte het met Kies eerst ook niet. Toen linksboven op kies geklikt en daar driver update gedaan en daarna was het zo gepiept!
Succes